Kapitola 37

156 10 8
                                    

Kookie pov

Bylo už pozdě večer, ale my jsme nemohli s Taem spát a proto jsme se mazlili. Najednou jsem slyšel cizí hlas a ránu. Odtáhl jsem se od Taeho a běžel do Jinovo a Joonovo pokoje, kde jsem našel Jooma7, který nedýchá a vedle něj je rozbitá sklenice.

Tae začal okamžitě brečet, že je jeho bratr mrtví, ale já si všiml injekce co ležela na posteli a píchl ji do Joonovi ruky. Chvíli se nic nedělo, ale najednou se Joon rozkašlal a chtěl jít zachránit Jina, ale my s Taem jsme ho poslali do postele a nechali ho odpočívat.

Mark pov

Odvezl jsem si Jina k sobě do domu kde jsem ho donesl do pokoje a sundal mu roubík,ale samozřejmě se hned pokusil o útěk.

,, Tak na to zapomeň Jine. " Jin se na mě podíval a začal řvát,, Joon si pro mě přijde a zabije tě ty zmrde" na to jsem od něj dostal facku, až mi začala téct krev ze rtu. ,, Ty jsi tak naivní Jine a zasloužíš si trest. "

Začal jsem se svlékat, protože mě ten pohled na vystrašeného Jina vzrušoval. Jin se snažil utéct, ale jsem mu opět nedovolil a začal ho líbat, ale najednou se mi do pusy vlila železná pachuť krve. Ten bastard mě kousl.

Dal jsem Jinovi silnou facku, až zkončil v posteli na zádech. Vytáhl jsem pouta a spoutal mu ruce.
,, Já chtěl jít po dobrém, ale ty nejspíš nechceš. "Stáhl jsem mu boxerky i s tepláky a tričko mu roztrhl. Svlékl jsem i sebe a párkrát si promnul můj už naběhlý penis.

Otočil jsem ho na břicho a tvrdě do něj vnikl. Jin vykřikl bolestí a začal brečet. Neřešil jsem to a začal silně a rychle přirážet dokud jsem se sám neudělal. Vystoupil jsme z Jinova krásně úzkého zadečku.

Zastavil jsem se u dveří a naposledy se podíval na Jina, který se klepal a brečel na posteli. Bylo mi dokonce jedno když jsem viděl jak z něj teče moje nadílka smíchaná s jeho krví.,,Příště si rozmysli jak se chovat. "

Se zavření dveří a následném zamknutí jsem se odešel vysprchovat a spát.

Je tady další kapitola a pomalu se blížíme ke konci, tak doufám, že se vám kniha líbí a budete se těšit i na moji další knihu u které děkuji za pomoct TaehyungieAlienGucci

Purple you Rapmon564

You are mine Kde žijí příběhy. Začni objevovat