Kapitola 7

355 19 0
                                    

Jin pov

Dělal jsem jídlo, když v tom zrovna práskly dveře a po schodech utekl ubrečený Kookie. Vypnul jsem sporák a okamžitě běžel zaním. Když jsem vešel do pokoje viděl jsem hromádku pod dekou jak vzlyká. Sedl jsem si k němu a začal ho hladit.

,, Kookie copak se stalo"? Kookie mě objal a už se malinko uklidnil,, D-dal jsem Taehyungovi druhou šanci a m-měli jsme se sejít u fontány, ale když jsem přišel líbal se s holkou".Objimal jsem Kookieho dokud se neuilidnil úplně, dal mu jídlo a šel za tím kryplem Taehyungem.

Tae pov

Šel jsem zrovna ke Kookiemu abych se omluvil. Měl jsem dlouhou mikinu kvůli řezancům, už jsem chtěl zazvoní, ale dveře se otevřeli a stál v nich nasraný Jin, který mě vtáhl dovnitř a hned mi dal facku.

,, Idiote jeden, proč si mu to udělal"?! Chytl jsem se za tvář a steklo mi pár slz,, On se tady hroutí, že ti dal druhou šanci a ty uděláš tohle "?! Zatnul jsem ruce v pěst a začal řvát já.
Já to nedělal schválně?! Takže na mě přestaň řvát, může za to Jennie.

Kookie pov

Tae? Co ten tady dělá? Sešel jsem dolů a schoval se a byl jsem šťastný, že Tae to nechtěl udělat. Chtěl jsem vylézt, ale ozvala se rána, proto jsem vyběhl a viděl jsem jak Tae leží na zemi a zhrozil se. Měl jizvy po rukách a já se z toho pohledu rozbrečel.

,, Kookie já... ". ,, To je dobrý Jine, já ho odnesu do pokoje". Jak jsem řekl, tak jsem udělal. Taeho jsem položil do postele a já si sedl na židli na které jsem usnul.

Je tady další kapitola a doufám, že se bude líbit.

You are mine Kde žijí příběhy. Začni objevovat