Kapitola 24

248 14 2
                                    

Čtěte na vlastní nebezpečí 😅😏

Tae pov

Jin něco šeptal Kookiemu, ale já jsem to neřešil. Teď jsem řešil to, že jsem koukal Kookiemu na jeho hezký zadeček a jaké by to bylo do něj asi Ne?! Tae fuj je to?!

Kookie se na mě celý podíval a mě nejspíš došlo o čem se bavili. Když Jin odcházel ten malej prevít s ním ještě zatřásl. Zřejmě si ale nevšiml, že Jin s Markem už odešli a já jsem toho využil, natiskl jsem se na mého králíčka a otřel se svým rozkrokem o jeho zadeček.

,, ahhh T-tae? "musel jsme se ušklíbnout,, Copak Kookie?" začal jsem ho líbat na krk a on se na mě otočil čelem a zavěsil se jako koala.

,, Prosím už tě chci , tak pojď do našeho pokoje. " Na nic jsem nečekal, podebral jsem si Kookieho pořádně aby nespadl a běžel do pokoje kde jsem nás zamkl a přirazil ho na dveře.
Začali jsme se líbat a já mu pomalu začal sundavat tričko. Kookie nechtěl zůstat pozadu a proto ze mě slezl, sundal ho i mě a hodil mě na postel. Chvíli na mě koukal jak jsem měl jizvy a já si zakryl obličej, jenže Kookie mi dlaně oddělal a políbil mě.

,, Jsi krásný tak se nestyď " začal mě líbat na krku kde mi udělal své značky a někde mě i kousal, pak se přesunul k bradavkám, které mnul mezi prsty a kousal až se dostal k mému podbřišku. Jedním tahem mi sundal kalhoty a boxerky a vzal si mého už dost tvrdého kamráda do pusy. Po několika minutách zrychlil Kookie na maximum a já se mu udělal do pusy. Všechnu mou nadílku spolkl a já nás přetočil.

,, Kdyby něco Kookie, tak mi řekni " Kookie mi naslinik 3 prsty a když jsem usoudil, že jsou dost tak jsem pomalu do něj jeden prst strčil, Kooki se pohnul v zádech a začal vzdychat, poslední dva prsty byli horší a Kookie měl bolestné grimasy. Usoudil jsem, že je dost připravený a pomalu do Kookieho zajel až po kořen.

,, T-tae T-to bolí " políbil jsem ho a setrel mu slzy,, Neboj králíčku přejde to" zkusil jsme se po pár minutách pohnout a Kookie vzdychl, začal jsem přirážet dokud se Kookie neudělal na naše bříška a já do něj. Dali jsme si sprchu a šli spát.

Tak jo doufám, že se vám smut líbil a uvidíme se u další kapitoly.
Rapmon564

You are mine Kde žijí příběhy. Začni objevovat