Întâlnirea

215 7 0
                                    

Era vineri. Ultima zi din săptămână.
Ce tare. Stăteam în camera cu gândul la ziua de mâine. Venise seara când toată lumea ne duceam în bucătărie să mâncăm fiecare ce voia. Era ora 11:30 seara și noi nu am adormit niciunul. Stăteam și ne distram dansam cântam și multe alte chestii.
Pe mine după toată agitația asta am decis să mă duc în camera mea să mă culc. Venise miezul nopții.
Deodată auzisem un sunet de usă. M-am trezit repede și m-am dus la ușa care s-au deschis.
Ghiciți cine era(NIMENI). Stăteam și mă uitam dar nimeni prin preajma crezând că e imaginația mea care îmi joaca feste dar totul părea așa de real încât aveai senzația că ești într-un film.
Nu trecu mult timp și în casa mea din spatele meu se auzise o voce:
E.Jack:-Bună seara frumusețe, ce faci? mi-a spus el zâmbind.
Eu:-B-bine, dar cine ești! i-am spus eu puțin speriată.
E.Jack:- Eu sunt Eyeless Jack. Tu cine ar trebui să fii.
Eu:-Eu sunt Maria încântată de cunoștință.
După ce am făcut cunoștință Eyeless Jack m-a atacat dar eu fiind destul de rapidă m-am dat lângă partea dreapta a ușii.
E.Jack:-Văd că ai destul curaj pentru o fată așa plăpândă și frumoasă că tine! zise el amuzat pentru că eu am tras o sperietură din toți plămânii.
Eu:- Da mulțumesc și tu ai curajul sa sari pe mine ca descreieratul! am zis eu puțin roșie în obraji.
De atunci eu și Eyeless Jack am stat in balcon să nu deranjez restul familiei.
Dar între timp vorbeam cu el și am adormit în brațele lui.
Pentru o clipă lui Eyeless Jack i s-au părut ceva ciudat la mine.Tocmai dormeam. In bratele lui.
Eyeless Jack mă privea cum stăteam eu și dormeam iar acesta mă mângâia cu mâna lui rece pe cap.
Mă trezesc dimineața în rochia mea de noapte dar nu în camera mea.
Era o camera mai mare cu un pat foarte mare și jumătate din camera, o măsuță cu niste scaune in partea cealaltă, un birou cu un calculator pe el și niște foițe albe și geamul exact langa pat.
Eu mirată mă uitam prin jur și mă tot întrebăm unde mă aflu.
Se auzi ușa de la camera iar eu m-am speriat. Era Eyeless Jack.
E.Jack:-Bună dimineața prințesă mea cum ai dormit? mă întreabă el zâmbind dulce făcându-mi cu ochiul.
Eu:-Foarte bine, dar unde sunt. Nici nu mă mai aflu în camera mea langa parintii și sora mea! am zis eu îngrijorată
E.Jack:- Nu-ti face griji nu am omorât pe nici unul. Mai mult m-am ocupat de tine, ți-am făcut bagajul și de acum vei locui cu noi.
Eu:- Cu care voi? am întrebat eu nedumerită.
E.Jack:- Cu mine, Jeff the killer, Sally, Ben, Jane, Jason The Toymaker, Candy Pop, Slendy, L.Jack, Nina The killer și alții.
Pe fața mea se citea uimirea. Nu mă așteptam să ajung sa locuiesc cu toată familia Creepypasta.
Mai ales că e și el aici și în camera mea🤭🤭.
Sper ca totul sa fie doar un început bun.
Deodată se auzi ușa iar după un minut au intrat navală peste mine și Eyeless Jack restul Creepypasta.
Jeff:- Bună, eu sunt Jeff pe tine cum te cheamă s-a repezit Jeff să-mi zică ca să fie primul.
Eu:- Maria, dar de ce întrebi, spuneam eu curioasă.
Jeff:- Eram curios. Să știi om o întrebare vrei sa o afli.
Eu:- Cum dorești?
Jeff:- Vrei să fii iubita mea.
In momentul acela Eyeless Jack mi-a luat apărarea zicând:- Tu ai prea multe iubite, asta e iubita mea.
Eu am reacționat ceva de genul☺️😊❣️.
Eu vb.cu subconștientul:- Cred că, mă place mi-am zis in sinea mea.
Jeff și cu Eyeless Jack s-au luat la bătaie. Jeff l-a trântit pe Eyeless Jack la pământ, iar Eyeless Jack dându-i un pumn lui Jeff în stomac. Atunci Jeff s-a enervat și i-a înfipt cuțitul în mână lui Eyeless Jack ținându-l la perete.
Eu din pat strigând:- Încetați amândoi!!! nu vreau sa vă răniți din cauza mea am spus eu curgându-mi lacrimi pe obraji.
Atunci am sărit din pat și m-am băgat în fața lui Eyeless Jack.
Jeff:- Ce drăguț, îi iei apărarea iubitului tau.
Eu:- Nu e iubitul meu și nici nu știu de unde ai scos-o pe asta. Am ieșit din cameră și am început să fug pe scări dar m-am împiedicat și m-am lovit.
Eu:-AAAAAAAAAAUUUUUUUUUUU!! se auzi până în camera mea unde erau ceilalți. Piciorul meu sângera puternic. După câteva minute apare un domn elegant îmbrăcat la costum negru cu o cravată neagră și mă întreabă dacă sunt bine.
Eu:- Nu, după cum vezi. Te rog ajută-mă! plângând și țipând de durere.

Eyeless Jack (sentimentele unui criminal)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum