Întoarcerea la conac

51 1 0
                                    

Cum eram eu în brațele lui Ben care era tot rănit holurile erau din ce in ce mai întunecate. Niste luminițe mici luminau pereții. Eu eram oarecum mirată deoarece Mr.Creepypasta nu ne mai urmărește.
Ben:- Cred că nu mai pot continua,zise el extenuat și stors de puteri.
Eu:- E in regulă te înțeleg. Vrei să ne odihnim?
Ben:- Da, te rog zise el cu vocea răgușită.
Ne-am așezat pe jos și ne povesteam unul altuia cum ne-am petrecut toată viața. În momentul acela venea cineva necunoscut.
Eu:- Ascunde-te.
L-am tras pe Ben după mine. Acel cineva strigă după noi. Eu mi-am dat seama că era Slendy.
Slendy:- Copii știu că sunteți aici deci nu va mai ascundeți!
Eu:- Slendy, ce bine că ești tu am zis eu fericită și am sărit în brațele lui.
Ben:- Da ce b-bi-bine.
Slendy:- Ben ce s-a întâmplat ești tot rănit. Mn
Ben:- Știu, am fost răpit de cineva pe nume Mr.Creepypasta.
Slendy:- Știu cine e dar acum haideți să mergem la conac.
Eu:- Abia aștept. Slendy ne-a luat pe amândoi în tentacule și ne-am teletransportat la conac.
Jeff:- Ben ce ți s-a întâmplat.
Ben:- Am fost lovit( nu voia să spună că a fost răpit).
Jeff:- Stai să ghicesc? Ți-a dat Maria o palmă și te-ai lovit nu?
Ben:- Ceva de genul asta a spus el puțin ironic.
Slendy:- Acum hai să îți curăț rănile.
Ben:- Slendy nu mă atinge vrei să mă omori.
Slendy:- Nu va durea deloc.
Ben:- Am spus să nu mă atingi.
Slendy:- Dar vrei să se infecteze rănile.
Ben:- Mai bine așa decât să mă apuce durerea aceea oribilă.
Slendy:- Ben, ascultă-mă nimeni nu va putea să se facă bine daca nu ii cureți mai întâi rănile.
Ben:- Fie dar cu grijă.
Eu am ascultat toată conversația. In dreapta mea stătea Eyeless Jack cu privirea în pământ.
Eu:-Hei, ce s-a întâmplat. De ce ești supărat.
E.Jack:- Nu am nimic pleacă de aici.
Eu:-Ce s-a întâmplat. De ce îmi ridici tonul.
E.Jack:- Îmi pare rău și sări în brațele mele dandu-mă jos. Ben uitându-se încoace la noi doi a rămas șoc. Eu roșisem pe loc. E.Jack s-a apropiat din nou de mine nedându-și seama că Ben ne privea și m-a sărutat.
Au trecut zile și zile iar Eyeless Jack se schimbase foarte mult. A început să devină mai agresiv mai violent mi-a dat chiar și o palmă. Eu am inceput sa plâng la aceea palmă.
Eu:- De ce mi-ai dat palma asta?
E.Jack:-Pleacă de aici înainte să te mai trag și de păr.
Înțeleg distanța de mine l-a făcut să fie așa. Dacă eram și în ziua de azi langa el nu mai era așa agresiv.
E.Jack:- Fetițo vezi că nu rămâne așa.
Eu:- Cum nu te aud chiar daca eram la doi pași de el dar suna prea bine pentru că discutasem ceva cu Ben și el este oricând să îmi ia apărarea când dau de pericol.
E.Jack:- Pericolul te paște fetițo.
Eu:- Da,da îi spun eu indiferentă.
In clipa aceea eu cobor scările Ben urcă scările. Privirile noastre se întâlniră.
Eu:- Jack, e foarte rău cu mine.
Ben:- Nu-i nimic iubita, ți-am zis de cate ori ai nevoie de mine de atâtea ori te vouă ajuta.
Eu:- Mulțumesc.
Ben:- Nu ai pentru ce drăguță.
Eu și Ben am coborât scările și ne-am dus să mâncăm ceva. După ce am terminat de mâncat ne-am închis amândoi în camera lui și am adormit amândoi de data aceasta eu în brațele lui. Ii auzeam inima bătând așa tare când era cu mine. Trebuia sa fiu sinceră. Chiar îl iubeam și eu pe Ben.

Eyeless Jack (sentimentele unui criminal)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum