Sărutarea unui criminal

116 5 1
                                    

Slendy mă apucă cu un tentacul de rochia mea de noapte și mă pune pe canapeaua din sufragerie.
Slendy:- Acum stai aici până mă duc să aduc trusa de prim ajutor. Până se ducea Slendy să aducă trusa de ajutor eu îmi învârteam privirea prin conac și spuneam că totul e așa de frumos.
Îmi tot învârt privirea până dau de o fetiță mică drăgălașă și dulce.
Sally:- Pare că te doare, zise ea amuzată de durerea mea.
Eu:- Evident că mă doare, am zis eu disperată de durere. În timpul acesta venise și Slendy cu trusa de prim ajutor.
Slendy:- Ar trebui să fii mai atentă. La noi in conac regula numărul unu este să nu fugim pe scări pentru că ne putem răni grav că tine in momentul de față.
Eu:- Imi pare foarte rău, am spus eu incep mai mult pentru mine.
Slendy:- Nu-i nimic,te iert de data asta.
După ce m-am auzit Jeff și E.Jack țipând au venit în grabă coborând scările.
Slendy:- Jeff i-al pe E.Jack și veniți la mine amândoi.
Jeff:- Ok. Jeff îl luă pe Eyeless Jack și au venit la Slender. Eu eram roșie din cap până în picioare la aparența lui Eyrless Jack.
Slendy:- Ce i-ați făcut fetei ăsteia.a zis Slender pe in ton calm.
Jeff:- Nimic doar ne jucam, și ea a coborât scările in viteza și e vina ei nu a noastră zise Jeff frustrat.
E.Jack:- Ne-am luat la bătaie pentru că Jeff a început primul cu întrebarea că" VREI SĂ FII IUBITA MEA".
Slendy auzind aceste cuvinte a scos un tentacul și i l-am dat lui Jeff peste față.
Slendy:- Să-ți fie rușine!!
Jeff:- Pentru ce?
Slendy:- Cum adică pentru ce. Treci în camera ta și stai acolo. E.Jack pentru că mi-a spus adevărul rămâne cu mine Sally și Maria.
După ce m-am bandajat Slendy îl rugă pe E.Jack să mă ducă în camera mea să stea cu mine.
E.Jack:- Cum te mai simți? m-am întrebat el îngrijorat.
Eu:- Mai bine, am spus eu.
E.Jack se duse la ușă și o încuie pe dinăuntru.
E.Jack:- Acum suntem doar noi doi. De mult îmi doream momentul asta așa că a venit.
El veni lângă patul meu se așeză pe el apoi se sui peste mine. Eram atât de aproape încât ne puteam simți respirația unul altuia.
Eu:- Ce faci, l-am întrebat încet.
E.Jack:- Vei vedea, a spus el încrezător.
Atunci Eyeless Jack se apropia din ce in ce mai mult de mine. Simțeam bătăile inimii accelerând din ce in ce mai repede și nu știam de ce.
El s-a apropiat de mine atât deulr încât ne-am atins buzele și m-a sărutat. A fost cel mai dulce moment din viața mea cred că și al lui.
Am stat așa minute in sir până când acesta zice:
E.Jack:- Cum ți s-a părut, mi-a spus el puțin roșu in obrajii.
Eu nu am mai scos nici un cuvânt. Spre surprinderea mea nu a fost chiar așa de rău.
Atunci mi-am revenit puțin în fire și am spus:
Eu:- Nu a fost deloc rău, am spus eu fierbând de emoții.
E.Jack:- Știi ce voiam să îți spun, a zis el.
Eu:- Nu spune-mi.
E.Jack:- Am început să te plac.
Eu:- Poftim?
E.Jack:- Da de fiecare data când îmi vorbești sau când mă privești mă îndrăgostesc de tine pe minut și ora ce trec.
Eu:- Îmi pare rău.....
E.Jack:- De ce îți pare rău?
Eu :- Tu ești un criminal
E.Jack:- Așa și eu te iubesc.
Eu:- Criminalii nu au sentimente,i-am spus eu.
E.Jack:- Nu mă interesează, acum ești doar a mea. Nimic nu ne mai poate despărți.
Eu am rămas uimită dar nici nu i-am mai spus nimic și Eyeless Jack stând încă peste mine m-au sărutat din nou. Categoric eu nu puteam să-l refuz.

Eyeless Jack (sentimentele unui criminal)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum