În timp ce ascultam pașii acelui Mr.Creepypasta deși nu știam cine era, oricum ce voia de la noi. Se pare că cu venirea mea in această gașcă Creepypasta a schimbat nu numai viitorul lor ci și viitorul meu.
Eu:- Ben, se pare că trebuie să ne facem apariția și să o tulim de aici, am spus eu foarte îngrijorată.
Ben:- Mai ai răbdare încă puțin, a spus el uitându-se in ochii mei.
Eu:- Bine, am spus mai mult pentru mine.
Adevărul era că îi plăceam și pe Ben dar și pe Eyeless Jack. Ce ar trebui să fac? O să îl plac mai departe pe Eyeless Jack ca să nu se supere. Datorită lui am ajuns aici unde sunt in această echipă minunată alaturi de Ben, Sally, Jane, Jeff the killer, Jason The Toymaker Candy Pop Slendy.
Ok dar acum chiar nu mai contează trebuie să ieșim cumva de aici și cât mai repede.
Ben:- Maria.....
Eu:- Da Ben, spune..
Ben:- La trei ieșim.
Eu:- Dar nu ne va observa.
Ben:- Ba da dar să ai încredere în mine bine?
Eu:- Bine.
Știam că dacă sunt cu Ben sunt in mare siguranță. Am mereu încredere în el de când l-am văzut. Mă întreb dacă el a văzut sentimentele mele ce le trăiesc eu pentru el. Îmi fine mă rog ce o fi o fi.
Ben:- Acum...
Eu și Ben am ieșit de sub plapumă și am luat-o la fugă. Evident că mă uitam in spate pentru că acel Mr.Creepypasta era pe urmele noastre. Eu i-am spus lui Ben iar el mi-a luat mâna m-a trântit la pământ și s-a băgat în fața mea că și cum mi-ar fi luat apărarea.
Eu:- Ben ce faci? am spus eu speriată.
Ben:- Fac ceea ce ar trebui să facă un mediocru ca mine! a spus el țipând la mine. Acum fugi lasă-mă pe mine. Acestea fiind spuse Mr.Creepypasta l-a luat pe Ben și au plecat(s-au teletransportat). Eu rămânând singură acum ce mă făceam fara Ben. Era doar vina mea. Eu am spus să ieșim de acolo. Lacrimile îmi curgeau din ce in ce mai multe dar știam că trebuie să mă duc să îl caut. M-am ridicat de jos și am pornit în căutarea lui. După câteva ore îl aud pe Ben:
Ben:- Lasă-mă in pace nu mă mai lovi cu biciul.
Eu atunci mi-am pus mâna la gură să nu atrag cuiva atenția dacă țipam. Știam că trebuie să fac pe eroina dar cum: știu "DISTRAGERE DE ATENȚIE". Atunci am luat o piatră de pe jos și am aruncat-o cat colo. Funcționase. Eu mă duc să îl caut pe Ben pentru că după câteva minute am ajuns in fața unei uși care scria accesul persoanelor străine interzis.
Eu:- Pe bune 😒😒. Nu ar strica dacă aș intra. Până la urmă cât de rău poate fi. Am deschis ușa și l-am văzut pe Ben chinuit, bătut aproape până la moarte, și plin de sânge.
Eu:- Ben? Ești bine! Ben!!
Ben a deschis ochii și a spus:- Dezleagă-mă de aici te rog. S-ar putea să se întoarcă în curând.
După ce l-am dezlegat am inceput să îl car în brațe.
Știu că sună cam ciudat dar asta e.Am trecut neobservați pe lângă Mr.Creepypasta dar nu ne-a zărit și am găsit o cale de scăpare.
După ce Ben și-a revenit puțin în fire a spus:- Lasă-mă jos! Eu l-am lăsat și de data asta el mă cărase el pe mine. În fața noastră era ușa care ne ducea exact la ieșire. Ajunși la ușă am deschis-o, am deschis-o și am ieșit în altă cameră.
Ben:- Maria știi ceva! a spus el supărat.
Eu:- Ce e Ben de ce te-ai așezat jos. Vrei să te car în brațe.
Ben:- Nu!! Doamne ferește!
Eu:- Atunci ce e?
Ben:- Mă dau bătut.
Eu:- Pe bune, nici bunica nu se dă bătută așa ușor ca tine.
Ben:- Ce vrei mai mult de atât. Ai văzut că a trecut o zi și noi tot nu am ieșit de aici.
Eu:- O să fie bine,i-am zis eu îngrijorată.
Ben:- Da, bine pe dracu!
Eu nu am putut să nu scap un zâmbet
Ben:- Nu stiu, vedem cum facem. O să ieșim de aici cu orice preț.
În aceea clipă Ben mă ia în stil mireasă și fuge cu mine toate holurile.
CITEȘTI
Eyeless Jack (sentimentele unui criminal)
RomanceÎn această povestire este vorba despre renumitul Creepypasta Eyeless Jack in care se îndrăgostește nebunește de o fată pe nume Maria. Aceasta fată are sentimente pentru acesta dar sa vedem ce se întâmplă mai departe cu Eyeless Jack.