Sentimente din lumea cealaltă

73 2 0
                                    

Noi Creepypasta cum s-ar zice acum la noi ne-am propus să facem un concurs. Concursul se numea "Prinde victima" un concurs sau mai bine zis un joc care l-am organizat Slendy. Concursul se desfășura astfel:
- Ben număra până la zece,
-apoi Eyeless Jack trebuia să stea neobservat in spatele lui,
-Jeff cu Slendy stăteau în copac până la miezul nopții,
-iar victima eram eu.
Fiecare trebuia să mă găsească minim odată. Vă dați seama cu Jeff și Slendy prin copaci nu e ideea prea bună așa că m-am ascuns într-o groapă care era adâncă de zece metri.
Jeff:- Doamne, chiar trebuie să stăm prin copaci? l-a întrebat Jeff pe Slender.
Slendy:- Așteaptă până la miezul nopții nu mai este mult.
Jeff:- Dar mă plictisesc, oftă el.
Slendy:- Atunci dacă nu voiai să faci concursul trebuia să stai acasă că Sally, Jane și ceilalți.
Jeff:- Eu nu sunt fată ca ele.
Slendy:- Atunci tacă-ți gura și pune urechile la treabă.
Ajunsă în groapă am văzut pe Pământ. Mă rugam la Dumnezeu să se termine totul dar am avut noroc. Exact la intrare erau două căi. Ori o luam pe calea mai lungă dar sigură, ori pe cea scurta cu multe capcane și trape. Eu am stat puțin și m-am gândit dar am luat-o pe cea lungă. Nu mă judecați voi ce ați fi făcut în locul meu pentru viața voastră?
Am început să merg pe calea cea lungă dar pe cât avansam cu atât se făcea mai întuneric.M-i se făcuse puțin frică dar noroc că aveam o torță la îndemână așa că m luat-o. Mergând cu torța în mână și pe lângă pereți deodată văd pe cineva.
Eu de frică am aruncat torța pe jos. Nu cred era Ben. Ce caută aici? Nu era cumva in concurs? Dar ce rău se putea întâmpla măcar nu mai eram singura așa că m-am dus la el.
Eu:- Ben, ce cauți aici? am spus eu îngrijorată.
Ben:- Am venit să te caut, spuse el la fel de îngrijorat. Eu am rostit foarte tare.
Eu:- Ben, chiar îți pasă de mine? i-am spus eu.
Ben:- Sigur că îmi pasă de ce nu mi-ar păsa. Uite ce e fetițo și mie mi s-a pus pata pe tine de când ai venit dar sa nu ii spui lui Eyeless Jack bine. Eposibil să mă ia la rost?
Eu:- Ok.
Eu cu Ben continuăm să mergem pe calea cea lungă până intrăm într-o încăpere foarte mare și spațioasă.
Ben:- Ce părere ai despre asta. Eu mă duc să explorez.
Eu:- Hei, așteaptă nu mă lăsa singură.
Ben:- Atunci vino cu mine,mi-a spus el întinzându-mi mâna.
Eu fără refuz l-am apucat de mână și mergem amândoi prin aceea încăpere.
Eu:- Cum ai ajuns aici? am spus eu neliniștită.
Ben:- Ca de obicei am venit să te caut și da m-am trezit aici.
Eu:- De data asta chiar că ai făcut pe eroul.
Ben:- Da bine cum spui tu, mi-a spus roșindu-se.
Eu:- Unde suntem acum?
Ben:- Habar n-am dar vom găsi noi o cale de scăpare din asta.
Eu:- Ben ești sigur că o să găsim o cale de scăpare de aici.
Ben:- Sunt sigur, mi-a făcut el cu ochiul. Deodată cineva venea în grabă.
Ben:-Vino după mine și ascunde-te.
Eu:- Bine. L-am urmat și ne-am ascuns sub plapuma dintr-un pat care semăna cu o cameră. Ajunși acolo exact când ne-am ascuns totul se preschimbase într-o cameră frumoasă.
Eu:- Cine naiba e el,i-am șoptit lui Ben la ureche.
Ben:- E cel mai mare Creepypasta.
Eu:- Cum îl cheamă.
Ben:- Mr.Creepypasta.
Eu:- Dar e atât de mare.
Ben:- Nu la fel de mare ca Slendy.
Acel Mr.Creepypasta cu siguranță ne căuta dar pentru mine nu mai conta nimic doar sa mă scoată Ben din acest tunel sau această încăpere. Doamne ce-aș da să fiu la mine acasă de unde a început toată aventura. De ce trebuia să mă ia Eyrless Jack de la mine de acasă. Sper că bunicii își fac griji pentru mine(in caz că nu știați locuiesc cu bunicii pentru că părinții mei au divorțat și s-au dus pe căi diferite).
Ben:- Hei, hei, răspunde ce e cu tine mă scutură ușor de umăr ca să nu își de-a seama Mr.Creepypasta că suntem aici.
Eu:- Scuze ce e!
Ben:-Ai rămas blocată undeva. Unde te-ai pierdut.
Eu:- Nicăieri am stat și m-am gândit cum să scăpăm de aici dar...nimic.
Ben:- O să găsim noi o soluție stai calmă
Eu aveam încredere în Ben așa că acum ori niciodată stăteam și ascultam sunetele ale acelui Mr.Creepypasta.

Eyeless Jack (sentimentele unui criminal)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum