După mă duc să mă încalț și îmi iau ghiozdanul, mă încalț și ies afară în fața blocului, îl văd pe... Selaru
E: Bună!
S: Bună!
Mergem în gară și pe drum discutam...
E: De ce ați avut nevoie de mine?
S: Scoatem o nouă piesă și o fată nu a mai putut veni așa că a trebuit să o schimbăm!
E: Aaa... Ok!
Apoi nici unul dintre noi nu mai vorbeam până când sparg eu chiața...
E: Cum sa creat 5gang?
El îmi povestește de atunci până acum... (Vă dau un video ca să nu stau să scriu tot ce sa întâmplat)
După ce ia spus cum sa creat 5gang...
E:Ok!
Peste ceva timp am ajuns la gară și ne-am luat bilete, peste 10 minute vine și trenul, intrăm în tren și ne așezăm pe locurile noastre. Cam tot drumul am stat pe telefon. Când am ajuns coborâm din tren și ne ducem la un hotel să ne bazăm (eram în aceași cameră cu Selaru dar fiecare avea patul lui) și după am mers la ,,Dance Prestige" și am învățat dansuri pentru piesă...
Si a doua zi tot la Dance Prestige am fost și a treia zi ne-am dus să o la locați să filmăm piesa (doar 5gang a cantat, ca să știți )
Noi terminasem de filmat cadrele pe la 00:00 și după ne-am dus la hotelul cazat, ajungem la hotel, ne ducem în apartament și eu mi-am luat hainele din chiozdan și m-am dus să îmi fac un duș, dar peste 10 min ciocane Selly...
S: Mai stai mult, că am nevoie la baie!
E: Ies imediat!
S: Hai mai repede!
După duș mă îmbrac și ies, Selly se duce la baie și eu mă duc în patul meu și mă pun să stau pe telefon dar adorm...
A doua zi
M-am trezit și îl văd cum doarme Selaru, în mintea mea...
E: Ce frumos doarme!(Chiar doarme frumos)
Și mă duc la baie să îmi fac rutina și să mă schimb, mă schimb așa:
CITEȘTI
Selly
Teen FictionEu eram frate cu Gami. La început nu îl suportam pe Selly dar m-am împrietenit cu el și după am devenit un.....