Capitolul 18. 🔞

705 7 14
                                    

Și am plecat acasă dar mă întâlnesc cu Selly și îl salut...
E: Bună!
S: Bună!
Noi mergem spre blocul nostru și în același timp vorbeam despre YouTube și idei de viitor, Selly părea că vroia să îmi zică ceva dar nu îmi zicea acel lucru, am ajuns în bloc și o luasem cu el cu liftul, el tot părea că vroia să îmi zică ceva...
E: Vrei să îmi zici ceva? În același timp se blocase liftul, la etajul 3...
S: Nu...!
E: Pare că vrei să îmi spui ceva! Ști că poți să îmi spui orice!
S: Eu... te... Te plac!
Dintr-o dată liftul se mișcă și el se împinge în spre mine și mă sărută din greșeală dar din acea greșeală el lungește sărutul și până la urmă ajungem la etajul nostru, apoi el oprește sărutul și îmi zice...
S: Scuze pentru ce sa întâmplat azi!
Eu nu îi zic nimic și mă duc la mine în apartament, mă descalț și mă duc la mine în cameră și mă pun să mă odihnesc dar nu pot că mă gândeam ce sa întâmplat azi...
Nu îmi vine să cred Selly ma sărutat! Dar nu ar trebui să fiu așa fericită pentru că poate doar vrea s-o uite pe Smără. Nu știu ce să zic chiar țin la el!
După ceva timp am adormit, după ceva timp mă trezesc, ceasul era 19:31 și mă duc să mănânc ceva, după ce mănânc mă duc să îmi iau telefonul din pat, când îl iau văd 1 mesaj nou de la Selly, le deschid și citesc...
In mesaj
S: Vreau să vorbim!
E: Ok, te ascult!
S: Ar fi mai bine să vorbim față în față!
E: Ok, unde ne întâlnim?
S: Ai putea să vi la mine sau eu la tine!
E: Vin eu la mine!
S:Ok, ne vedem!
Eu mă îmbrac așa:

In mesajS: Vreau să vorbim!E: Ok, te ascult!S: Ar fi mai bine să vorbim față în față!E: Ok, unde ne întâlnim?S: Ai putea să vi la mine sau eu la tine!E: Vin eu la mine!S:Ok, ne vedem!Eu mă îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și parul mi-l las desfăcut, după mă duc să mă încalț și am plecat la el, ciocan și îmi deschide...
S: Bună!
E: Bună!
S: Hai intră!
E: Mersi!
Eu intru și mergem la el în cameră, nu era nimeni acasă, eu mă așez pe scaunul lui cu fața la el și el pe pat, după eu îi zic...
E: Ce vroiai să îmi zici?
S: Ammmm... Bună!?
E: Dacă doar am venit să faci mișto de mine eu plec!
S: Stai! Chiar vreau cava important să îți zic!
E: Te ascult!
S: Vreau să îți zic dacă vrei să... Să fi iubita mea! *Când am auzit asta inima mea îmi bătea atât de tare*
E: Nu... Nu... Nu știu ce să zic! *Zic eu încetimp îmi tremura tot corpul*
S: Dacă nu vrei zimi!
E: Ba da, dar tu încă ți la... Eu nu apuc să zic numele ei că el mă sărută și eu fără să vreau accept sărutul și îl lungesc, când ne oprim el îmi zice...
S: Dacă ea nu a mai vrut relație de ce să sufăr și doi la mâna îmi place de altă fată, pe nume... Gavril Elena Andreea, nu știu dacă o cunoști dar e foarte frumoasă!
E: Chiar mă placi!?
S: Da doar nu știam cum să îți zic!
E: De când timp mă placi?
S: Mai ști atunci când eram la tine acasă și eram în bucătărie și tu mai oprit să nu mă sinucid?
E: Da!
S: De atunci te plac dar nu știam cum să îți zic!
El după ce mi-a spus asta ma luat în brațe, dar mă sună telefonul era mama, îi răspund...
Convorbire telefonică
M: Bună! Cum te mai simți?
E: Mă simt bine!
M: Cum e pe acolo?
E: Foarte bine!
M: Și ce mai faci?
E: Eram acasă la un coleg!
M: Vezi să nu faci prosti!
Pe fundal se aude Gami care zice...
G: Mamă, are 17 ani! (Fata din poveste se născuse pe data de 6 aprilie și făcuse deja 17 ani)
E: Mama lui e profesoară de mate și mai mă ajută la mate că nu sunt prea bună!
M: Bine, dar ai grija ce faci!
E: Da, bine mamă pa! *Și îi închid telefonul în nas*
S: Cine era?
E: Mama și mă cam enervează! Nu știu cum poate sta Gami cu ea!?
S: Ce vroia!
E: Nimic, doar că ști și tu grijile de mamă!
S: Da, le știu!
E: Acum ce facem?
S: Vrei să ne uităm la un film?
E: to all the boys I loved?
S: L-am mai văzut!
E: Și eu! Vrei altceva?
S: Da!
E: Atunci hai sa vedem ce e pe Netflix și după decidem!
S: Ok!
Am căutat eu cu Selly un film și țintesc filmul ,,Isi și Ossi" și îi zic lui Sally...
E: Uite filmul ăsta! *Și îi arăt*
S: Filmul Isi și Ossi?
E:Da!
S: L-ai mai văzut?
E: Nu, dar tu?
S:Nu!
E: Atunci hai să dăm pe ăsta!
S: Ok!
Spune el în ce timp dă pe el, filmul chiar era interesant dar era și romantic. În spre sfârșitul filmului Selly începe să mă sărute și se pune pe mine. De la un sărut nevinovat a devenit unul pasional, apoi unul sălbatic, dintr-o dată Selly îmi dă bluza jos, apoi și-a dat și el tricoul lui și nu știu cum am ajuns amândoi în lenjerie intimă, el era pe mine și eu mă întorc să fie invers dar el zice...
S: Ce faci?
E: Nu doar băieți... Eu nici nu termin că Selly se pune iar peste mine și mă sărută, după ce ne despărțim din sărut el îmi zice...
S: Ești...?
E: Nu, dar nu am avut nici o dată iubit! *Spun eu începând să râd*
S: Deci ești?
E: Da sunt!
S: Atunci nu vei mai fi foarte mult timp!
V-am povestit cam mult ce se întâmplase în seara aia așa că știți și voi ce sa întâmplat.
Eu am adormit în seara acea la Selly acasă...

996 de cuvinte

Îmi cer scuze că a durat atâta să îl postez dar am fost și ocupată să plec cu ai mei să luăm provizii și nu prea sunt eu genul de persoană romantică și chestii din astea, sunt mai băiețoasă așa că sper să vă placă și să nu fie prea cringe! Capitolul nu e chiar 🔞, adică nu prea pare!

Selly Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum