De dimineață
Mă trezesc pe la ora 07:30, mă duc la baiesă îmi fac rutina de dimineață și după ce termin mă schimb așa:
(Cum arată pe spate)(Cum arata haina în față)
Și mă duc să fac micul dejun, după ce termin mă duc să îl trezesc pe Selly și îi trimit lui Dia să îi trezească pe ceilalți (cu telefonul lui Selly îi scriu lui Diana). După mergem cu toți la masă,după ce terminăm mergem să ne facem bagajele, apoi fiecare sa dus la casa lui. După 3 ore de mers cu mașina, noi am ajuns (eu și Selly), eu m-am dus în apartamentul meu și el în a lui. Am intrat în apartament și m-am pus să filmez un video cum despachetez cadouri de la abonați, după ce am terminat am strâns mizeria făcută și atunci mă sunat un doctor...
Convorbire telefonică
D: Bună ziua, sunteți domnișoara Gavril Elena Andreea?
E: Da, de ce?
D: Trebuie să veniți de urgență la spitalul ******** Din București!
E: Sunt de 3 sau 4 ore distanță!
D: Îmi cer scuze dar nu am ce face!
E: Ok, la revedere!
D: La revedere!
Convorbire telefonică închidere
(Mai aveam un telefon)
Închid și după încerc să îl sun pe Selly, dar nu îmi răspundea așa că am mers cu un uber până la gară și după am mers cu trenul, după 3 ore ajung în București, apoi m-am dus la spitalul acela, am luat un alt uber până la acel spital. Când am ajuns, cobor din uber și mă duc în spital, apoi m-am dus la recepție și mi-a zis unde să mă duc. Când am ajuns la ușa aia acolo mă aștepta Gami care plângea și domnul doctor, el îmi zice...
D: Bună ziua domnișoara Elena!
E: Bună ziua, ce sa întâmplat?
D: Părinți tăi a făcut un accident!
Eu când am auzit m-am apținut să nu plâng și eu zic...
E: Pot să îi văd?
D: Din păcate, nu!
E: Ok, mulțumesc!
Domnul doctor pleacă și eu mă duc să văd ce are Gami, mă duc la el și îi zic...
E: Ești bine?
G: Par bine?
E: Nu, dar totul va fi bine!
G: Bine!
Și îl iau în brațe. După 3 ore de stat acolo vine doctorul și ne zice...
D: Părinții voștri sau trezit!
E: Putem să mergem la ei?
D: Da!
E: Mulțumim!
D: Nu ar trebui să fiți așa fericită pentru că cred că va fi ultima oară când i veți vedea!
E&G: Ceee?!
D: Nu știm dacă pot supraviețui pentru că au fost răniți foarte grave, dar speram să se facă bine!
Noi mergem la părinți noștri, și le zic...
E: Nu cred!....
M: Copii mei!
G: Mamă, tată?
E: Că sunteți bine!
T: Despre asta vroiam să vorbim!
Gami se duce la tata și eu la mama...
E: Mamă!
Zic eu cu lacrimi în ochi...
M: Vreau să zic la multi ani și că acum ești mare trebuie să ai grijă de frate tău!
E: Veți ieși de aici?
M: Nu știu dar un lucru vreau să îți zic!...
M: Tu trebuie să fi curajoasă și să te străduiești sa te descurci singură că acum vei fi pe cont propriu!...
M&T: Va iubim!
Și eu închis ochii, noi am inceput să plângem. Peste o lună sa făcut și înmormântarea și a trebuit să stau în București cu Gami, acolo am stat și am făcut curat, am gătit și am spălat...
În ultimă zi de vară
Mă trezesc de dimineață și mă duc să fac micul dejun, după cel termin îl chem pe Gami la masă. După ce mâncăm eu spăl farfuriile și după m-am dus la baie să îmi fac rutina de dimineață, după m-am îmbrăcat așa:
CITEȘTI
Selly
Teen FictionEu eram frate cu Gami. La început nu îl suportam pe Selly dar m-am împrietenit cu el și după am devenit un.....