Capitolul 13. Ma sărutat Selly!

637 8 12
                                    

Eu mă duc la mine acasă, intru, mă pun la masă să mănânc ceva, după ce mănânc fac puțină ordine, mă duc să îmi fac un duș și mă bag la somn...
Mă trezesc pe la ora 16:00 (Nu se terminase ziua doar era obosită)
Și o sun pe Iasmina dacă vrea să ieșim pe afară...
Convorbire telefonică
E: Bună!
I: Bună!
E: Vrei să mergem pe afară?
I: Acum nu pot, nu sunt acasă!
E: A, ok atunci ne vedem altădată!
I: Ok, paaa!
E: Paaa!
Convorbire telefonică încheiată
Închid telefonul și mă duc la bucătărie să caut ceva prin frigider că îmi era foarte și telefonul mi-l lăsasem în cameră, mă duc la frigider să îmi iau ceva să mănânc, îmi iau ceva de mâncare, după ce mănânc mă duc în cameră, mă duc să îmi iau telefonul după pat văd că am 2 apeluri pierdute de la Andrei Selaru și când am citit de la cine e mai primesc un apel, era tot Selly și îi răspund...
Convorbire telefonică
E: Bună, ce sa întâmplat? Selly plângea și era foarte supărată.
E: Ești ok? Zic eu speriară.
S: Poți să vii până în centru? Zice el plângând.
E: Sigur că da, dar ce sa  întâmplat?
S: Îți voi zice acolo!😭
E: Bine vin repede!
S: Mulțumesc! 😭
Convorbire telefonică încheiată
Închid telegonul si mă duc să mă
îmbrac repede așa:

E: Sigur că da, dar ce sa  întâmplat?S: Îți voi zice acolo!😭E: Bine vin repede!S: Mulțumesc! 😭Convorbire telefonică încheiatăÎnchid telegonul si mă duc să mă îmbrac repede așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă pieptăn repede și îmi las parul desfăcut, îmi iau chizdanul ăsta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Mă pieptăn repede și îmi las parul desfăcut, îmi iau chizdanul ăsta:

M-am încălțat și am plecat, eu până când am făcut toate astea am chemat un Uber

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am încălțat și am plecat, eu până când am făcut toate astea am chemat un Uber. Cobor jos și urc în Uber, când am ajuns acolo era Selly într-un parc stătea pe o bancă și plângea, eu mă așez pe bancă și îl iau în brațe el acceptă îmbrățișarea și mă ia și el în brațe încă plângând...
E: Ce sa întâmplat?
S: Sm...a...r... Zice el plângând până îl opresc eu și îi zic...
E: Calmează-te și după hai la mine acasă că aici e lume și ști și tu cum e lumea! Eu încă îl îmbrățișăm până când Selly se calmează și îmi spune...
S: Hai să mergem! Spune el în același timp când oprește îmbrățișarea...
E: Ok! Eu chem uber-ul să vina, când a venit urcăm și ne duce la blocul nostru, coborâm din mașină, plătesc și urc cu cu Selly până la apartament, intru îl las să intre, ne descălțăm și mergem la mine în cameră, când intru în cameră ne așezăm și Selly zice...
S: Smără  se mută în America și ea ma întrebat dacă vreu să merg cu ea și eu am zis că aș vrea dar nu pot și ea a zis că...că dacă nu vreu să merg cu ea, ea nu vrea o relație la distanță așa că dacă nu vreau, ne despărțim! Zice el apținânduse să nu plângă dar în zadar, eu îl iau în brațe și el icepe să zică ceva dar lâgând...
S: De ce mai exist?😭 De ce m-am născut?😭  De ce doar mie mi se întâmplă asta?😭 Mai bine n-aș exista!😭 El după ce spune asta se desparte din îmbrățișare și se duce la bucătărie luând un cuțit eu mă duc după el și văzând-ul cu cuțitul în mână m-am speriat și i-am zis...
E: CE VREI SA FACI!?
S: Mai bine nu exist dacă nimeni nu mă suportă! 😭
E: Cine nu te suportă!?
S: Nimeni, toată lumea mă urăște!
E: Nu e adevărat!
S: Ba da e adevărat, zi tu pe cineva!
E: NU E ADEVĂRAT! EU TE PLAC! Zic eu asta în ce timp mă las în genunchi începând să plâng.
S: Ce?! Zice el lăsând cuțitul jos.
E: DA, TE PLAC ȘI NU CA O PRIETENĂ! zic țipând și plângând încă în genunchi. El vine și mă ia în brațe, eu nu i-am răspuns la îmbrățișare dar nici nu i-am respims-o. Nu îmi venea să cred că i-am zis asta...
S: Nu știm că mă placi!
E: Te-am plăcut înainte să o cunosc pe... Eu nu terminasem de zis că Selly se apropie de mine și mai mult până când i-am simțit respirația, se apropia și ma sărutat, eu îi răspund la sărut, ne oprim, apoi au îl iau în brațe și încep să plâng fără motiv, el mă luase în brațe și îmi zicea să mă liniștesc, dar nu puteam, atunci îi sunase telefonul el răspunde și eu mă oprisem din plâns, mă ridic de pe gresiea din bucătărie și mă duc la mine în cameră, pe scaunul de la birou, mă așez și mă gândesc la cum am ajuns să îl plac pe Selly și la ce sa întâmplat azi. Selly interese si mă trese de mână adică să mă ridic și mă ia de talie, apoi mă ia în brațe dar îl sunase din nou telefonul, era Gami, el scoase telefonul din buzunar și îl închisese, și-l baga înapoi în buzunar și mă sărută dar îl mai sunase odată Gami dar iar ia închis, apoi iar mă sărută dar ghiciți ce, iar îl sunase, el de data asta îi răspunse...
Convorbire telefonică
S: Zi ce vrei mă!
G: Vi în București să filmăm?
S: Acum nu pot sunt ocupat!
G: Dar ce treabă ai tu acum?
S: Treaba mea!
G: Bine, eu te las pa!
Selly ia închis și dă pe selențios, apoi pune telefonul pe birou și mă sărută dar eu îl opresc din sărut și îi zic...
E: De ce nu vrei să te duci cu el să filmezi?
S: Am treabă acum și nu pot! Și el vrea să mă sărute dar eu îi zic:
E: Mai bine du-te!
S: Ți-am zis sunt foarte ocupat! Și el după ce spune asta îmi arată patul și eu îi zic...
E: Nu vreu!
S: Vrei să mă duc?
E:Da!
El se duce să se încalțe mă ia în brațe și pleacă destul de supărat dar îl sună pe Gami sa îi zică că o să vine la el, el în același timp plecase...

1041 de cuvinte

Ăsta e cel mai lung capitol al meu

Știu că capitolul a fost cringe

Selly Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum