Și după eu m-am dus la mine în cameră. Mă duc să îmi fac un duș și după m-am îmbrăcat în pijamale. Apoi m-am băgat la somn...
De dimineață
Mă trezesc de dimineață și mă duc la baie să îmi fac rutina, apoi m-am pregătit așa:
După ce m-am aranjat m-am dus jos, că să i-au micul dejun. Am fost am mâncat și după am mai stat de vorbă cu Selly (ca-n plan). Cum ne așteptăm vine Darius.
Ds: Hey!
E: Ce vrei Darius?
Ds: Am venit să îmi i-au iubita de la boul ăsta.
E: Stai, ce ai zis?!
Ds: Am zis: ,,Am venit să îmi i-au iubita de la boul ăsta."
E: Atunci haide!
Ei când au auzit nu le venea să creadă. Lui Selly că l-am trădat și lui Darius că nu se aștepta, dar avea și un zâmbet. El îmi întinde mâna. Eu îi dau mâna și ne țineam. Când mă luat de mână i-am sucito și i-am zis...
E: Cui îi zici tu ,,iubită", boule.
Amândoi erau uimiți. Eu m-am dus lângă Selly și le-am zis...
E: Nu v-ați așteptat la asta, nu?
Ds: ai jucat bine.
Eu plecasem de acolo cu Selly.
Am mai vorbit, dar trebuia să plecam, să ne plimbăm, cu toți.
Ne-am luat și cameră cu noi, pentru a face un daily vlog. Filmam, ne plimbăm să vedem orașul. Orașul era superb, cu priveliști superbe.
Peste 2 ore
Noi ne plimbasem vreo 2 ore, așa că ne întoarcem la campus. După ce am ajuns la campus, m-am dus în cameră să îmi i-au laptopul și mă duc la Selly în cameră pentru a edita și pentru plan. M-am dus la el la ușă și am ciocănit. Îmi deschide Smara.
Sm: Ce cauți aici?
E: Ma invitat Selly, pentru a edita.
Sm: Îmi pare rău, dar Selly e la duș. Vino mai încolo.
În acel moment vine Selly și îmi zice...
S: Intră!
E: Mersi!
Eu intru și mă pun cu Selly să editez. Peste 10 minute aud cum bate cineva la ușă. Smara se duce să deschidă ușa și era Darius. Smara îl invitase să vină. Ei stăteau de vorbă și noi editam. După ce am terminat eu i-am zis lui Selly că mă duc să duc leptopul și mă întorc. M-am dus am dus leptopul și când m-am întors, iar am ciocănit. Îmi deschide Selly. Când mă vede Smara zice în șoaptă...
S: Iar a venit, off.
S: Intră!
După ce zice asta el mă sărută și eu fără să vreau răspund la el. Sărutul a durat 5 secunde. Când ne oprim din sărut eu vreau să îi zic de ce a făcut-o, dar el îmi face cu ochiul. Eu mă așez În pat lângă el și îi scriu.
Convorbire prin mesaje
E: De ce mai sărutat?
S: Pentru plan.
E: Planul era să fim apropiați, nu împreună.
S: Nu contează, i-am făcut geloși.
E: Și? Erau geloși și înainte.
S: Da, dar nu se dădeau de gol. Trebuie să trecem la planul B.
E: Și care e planul B?
S: Să creadă că suntem în preună. Nu ai văzut că de când a venit Darius în cameră nici unul din ei nu au luat mâna de pe telefon?
De aici i-am dat seen ✔️
Oprim telefoanele și Selly îmi zice...
S: Vrei să ne uităm la un film?
E: Da, dar mai bine hai să ne uităm la mine în cameră să fim singuri.
Noi ne ridicăm, dar Smara zice...
Sm: De ce nu rămâneți aici?
S: Vrem să fim singuri.
Ds: Dar hai să stăm noi 4 și să vorbim, etc.
E: Nu, vrem să ne uităm la un film.
Sm: D...
Smara a vrut să spună ceva, dar Selly ia zis...
S: Singuri!
Noi plecasem la mine în cameră. Am intrat și după am stat să vorbim, până schimb eu subiectul și îi zic lui Selly...
E: Să d-ăm pe un film și să facem un story pe Instagram, să creadă ăștia că chiar ne uităm.
S: Ok.
Noi făcusem story-uri și după Selly a zis...
S: Hai să ne uităm la film că m-am plictisit să tot vorbim, și eu nu pot pleca în cameră că Smara cu Darius cred că ne uităm la film. Că filmul durează o ora jumate.
Eu nu am mai zis nimic și aleg un film, dar îmi dau seama că nu știu la ce film să dau.
E: La ce ne uităm?
S: Un astfel de Crăciun, pentru că ieri a apărut.
E: E o idee bună.
Noi ne uităm și eu uitasem cât e ceasul, așa că ciocane cineva. Mă duc să deschid și era mătușa mea care făcea verificările de seară, se făceau odată pe săptămână.
Mătușa se uită la Selly și zice...
Mătușa: Să nu mai stați mult.
E: Bine.
Noi continuăm filmul. Se terminase, era ora 00:30. Selly sa dus la el în cameră. Eu am închis ușa și m-am dus la baie să îmi fac un duș și apoi m-am îmbrăcat în pijamale, apoi m-am băgat la somn....Va urma....
880 de cuvinte
23.04.2020
CITEȘTI
Selly
Teen FictionEu eram frate cu Gami. La început nu îl suportam pe Selly dar m-am împrietenit cu el și după am devenit un.....