22.03.2020
Acı çekmiş hiç kimse, artık eskisi gibi değildir..
- Cesare Pavese
Bölüm şarkısı:
Sertap Erener - Unutursun
1. Bölüm -
Karanlığın Başlangıcı🍃
Uçurumun dibindeki incecik dala tutunmuş ruhum, düşmemek için elinden geleni yapıyordu. Düşse sonsuz mavilerle kaplı okyanusunun tuzunu tadacak düşmese karanlıklara dolu dünyanın acısını. Gözlerini kapadı ruhum, tutunduğu dalı bıraktı. Okyanus diye atladığı yer aslında karanlığın başlangıcıydı..
***
Genç kız adımlarını karşı koyulmaz bir güçle atıyordu. Bedeni korkunun esiri olmuş hızla yürüyordu. Tıpkı bir kedinin fareyi kovaladığı gibi kaçıyordu peşindeki adımlardan.
Karanlığın hakimiyetinde olan gece göz gözü görmesine engel oluyordu. Genç kız yolunu şaşırmış nereye gideceğini bilmeksizin yoluna her saniye hızlanan adımlarıyla devam ediyordu.
Genç kızın biraz önce duyduğu silah sesine nazaran şimdi arkasından gelen adım sesleri korkutuyordu onu. Biri onu kovalıyordu.
Genç kız gücünün son demelerine geldiğinde yavaş yavaş tökezlemeye başlamıştı. Gözlerinden akan yaşı bile silmeye vakti yoktu. Bir an önce bu ormandan çıkıp peşindeki adımlardan kurtulmak istiyordu.
Artık adımları acı veriyordu genç kıza. Daha fazla koşamayacaktı ama içindeki dürtü onu kaçmaya zorluyordu.
Genç kızın şuan ihtiyacı olan tek şey bir tutam ışıktı etraf zifiri karanlıktı ama dolunay bir bulutun ardına gizlenmiş kendini göstermemekte kararlıydı.
Orman sessizleşti bir anda genç kızın ardından gelen ayak sesleri kesildi. Kız daha fazla dayanamayıp durdu ve sağ elini bir ağaca yaslayıp eğilerek öksürmeye başladı. Salyasına karışan gözyaşlarıyla öksürmenin de etkisiyle yere tükürdü.
Kurtulduğunu zannetti bir anlığına ve başını yerden kaldırıp etrafına baktı. Karanlıktan başka hiç bir şey görmüyordu.
Ellerini gözlerine götürüp göz yaşlarını sildi ve o an yüzünde bir tebessüm belirdi. Bedeninin esir aldığı korku, rahatlama duygusuyla yer değiştirmişti.
Elleriyle hala gözlerindeyken az önce duyduğu adım seslerini şimdi tüyler ürpertecek kadar yakından duydu. Ellerini gözlerinden çekip öylece durdu vücudu kas katı kesilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜVEYDA I - II
General FictionYaralar kapanabilirdi belki ama yalanlar asla. Yaraların izi, yalanlarınsa gizi hep kalırdı..