Dansk serie skrevet af L.H Sherman
1Fortabt i os
Katrine er lige startet på overbygningen på jura på Aarhus Universitet. Bacheloren er bag hende, og nu drejer det sig om specialisering på kandidaten. Hun er 23 og meget ambitiøs. Flankeret af vennerne Line og Thomas møder hun op til semesterets første forelæsning og ind træder, den nye unge gæsteunderviser, Jaspar fra New York. Katrine gør sig bemærket allerede første dag, og han kan ikke slå hende ud af hovedet. Det er ikke et rigtigt eventyr uden en masse forviklinger og en lang rejse, før de finder hinanden. Den sommer jeg flyttede til Aarhus, Trøjborg mere præcist, skinnede solen, der var ikke langt til skoven, byen og stranden, Den Permanente. Det var kærlighed ved første blik. Med bykortet i cykelkurven trampede jeg i pedalerne op og ned ad Ringgaden. Dette er min kærlighedserklæring til min by, Aarhus. Lad historien begynde og bliv #fortabtiaarhus
2. Fortabt i os
Line er kommet i noget af et dilemma. Hun har forelsket sig i sin bedste - men intetanende - ven. Det bliver sværere og sværere for hende at skjule sine følelser, men han har en hemmelighed. Hver fredag aften forsvinder han. Hvis de er i byen, skal han lige pludselig afsted. Alle er overbevist om, at han har en affære med en, de ikke kender. Heldigvis ændrer det ikke på, at Line tit overnatter hjemme i hans lejlighed i Skolegade i stedet for at tage turen op ad bakken til Trøjborg. Hvordan får hun overtalt sin bedste ven til, at der er mere mellem dem end et dejligt varmt venskab? Tør hun overgive sig til kærligheden og elske helt og holdent? Fortabt i os er 2. selvstændige bog i serien Fortabt i Aarhus.
3. Fortabt i ham
Mikkel ved godt, at han er tiltrukket af sit eget køn. Han har indrømmet det over for sig selv og endelig også over for sine venner. Men det er ikke let at finde modet til at henvende sig til den lækre instruktør fra fitnesscenteret. Hvad nu hvis han har tolket hans signaler forkert? Er Mikkel egentlig parat til at tage det sidste skridt? Med en stor styg kliché af en familie, hvor faren ikke vil se i øjnene og acceptere, at hans eneste søn er homoseksuel, og en mor, der forsøger at glatte ud, har Mikkel ikke den store opbakning hjemmefra. Glæd jer til at møde Mikkel og rejsen mod den, han virkelig er – i selskab med verdens bedste venner, som vi har mødt i de to første bøger i serien. Vi skal heppe på Mikkel hele vejen fra den første spæde forelskelse til den totale overgivelse. Igen skal vi en tur rundt i vores elskede #Aarhus og en afstikker til det store udland. Bogen her kan læses alene, men hvis I vil lære vores venner bedre at kende, skal I læse Fortabt i Dig og Fortabt i Os, som er de to første bøger i Fortabt i Aarhus-serien.
4. Fortabt uden ham
I Fortabt i Ham forlod vi Mikkel uden Jake. Det, der tydede på at blive århundredets kærlighedseventyr, er brast. Jake er rejst hjem til Australien og har overladt Mikkel til sin skæbne: det familiedynasti, han var født ind i. Mikkel føler sig forrådt af sin eneste ene, men Jake ville ikke have kunnet tilgive sig selv, hvis Mikkel ikke havde fået muligheden for at forfølge sin fødselsret. Mikkel resignerer og fortsætter sit liv som en skuespiller i sin fars teaterstykke. Heldigvis er alt ikke kun en sort/hvid film. Han har nogle dejlige mennesker i sit liv, der holder ham oppe, når alt synes mest trist. På den anden side af verden slikker Jake sårene i den første tid efter bruddet, men finder sit gamle jeg frem og vælger livets glæder til. Vores to hovedpersoner skal etablere sig uden hinanden og bygge tilværelser op på hvert sit kontinent. 10 år skal der gå, før deres veje krydses, og de kolliderer igen. Her starter Fortabt uden Ham. Er kemien lige så eksplosiv som før? Kan de tilgive hinanden? Eller er det for sent? Dette er fjerde bind i L. Shermans Fortabt i Århus-serie og efterfølgeren til Fortabt i Ham.
Noveller Fortabt i jul
Det er sommer, sol og weekend i Aarhus, og sikke en sommer vores venner skal have. Hvis du er til lækker stemning, så tag med vores venner, Line og Thomas, på tur hjem til Aarhus. Denne juli holder de ikke ferie, men arbejder. Dog er det aldrig kedeligt hjemme hos vores hovedpersoner fra Fortabt i Os. Line har nemlig en fantasi, som indtil nu ikke har været andet end en drøm, men da hun lufter den for sin mand, bliver han ikke afskrækket. Det bliver varmt i Aarhus i år i mere end en forstand. Kom med til smilets by, hvor der er sol, strand og fest, samt masser af lyst og begær. Vi mødte parret i Fortabt i Os, anden bog i Fortabt i Aarhus-serien.
Fortabt i sommer
Det er sommer, sol og weekend i Aarhus, og sikke en sommer vores venner skal have. Hvis du er til lækker stemning, så tag med vores venner, Line og Thomas, på tur hjem til Aarhus. Denne juli holder de ikke ferie, men arbejder. Dog er det aldrig kedeligt hjemme hos vores hovedpersoner fra Fortabt i Os. Line har nemlig en fantasi, som indtil nu ikke har været andet end en drøm, men da hun lufter den for sin mand, bliver han ikke afskrækket. Det bliver varmt i Aarhus i år i mere end en forstand. Kom med til smilets by, hvor der er sol, strand og fest, samt masser af lyst og begær. Vi mødte parret i Fortabt i Os, anden bog i Fortabt i Aarhus-serien.
DU LIEST GERADE
The book bucket list 1
SonstigesThe book bucket list is a book about good books in general. It might feature some wattpad authors, but the main purpose of this book is for people who are looking for great fantastic books in general. This book contains almost all genres. Please no...