Aylar geçerken Sofia piyanoda daha çok ustalaştı ve çok yakın bir arkadaşından yardım alarak "serenata per taehyung"u besteledi. Sözlerini bizzat kendisi yazdı. O piyano çalarken arkadaşı da şarkıyı söyleyecekti. Düğündeki tek misafir de bu arkadaştı.Kuşların cıvıldadığı, güneşin pırıl pırıl parıldadığı, çiçeklerin toprağı rengarenk boyadığı, sıcak ve nemli, güzel bir Temmuz gününde Sofia ve Taehyung, ruhlarını resmi olarak birleştirmek için hazırdılar.
Sofia fazla uzun olmayan, beyaz ve sade bir elbisenin içindeydi. Kendi yaptığı Sicilya bergamotlu tacı da hafifçe dalgalandırıp salık bıraktığı saçlarının tam üstündeydi. Topuklu ayakkabı giymekte oldukça zorlanırdı, o yüzden beyaz ve şık bir babet giydi. Elinde ise papatyalardan yapılma bir gelin buketi vardı.
Taehyung ise siyah kumaş pantolon, beyaz bir gömlek ve siyah bir ceketin içerisindeydi. Saçları her zamanki gibi özenle taranmıştı ve o koku itinayla vücuduna yayılmıştı.
Meleği, şeytanı, insanı onların güzelliğini mutlaka kıskanıyor olmalıydı.
Sofia Taehyung'un yanına gittiğinde Taehyung'un oturup bileklerine baktığını ve üzgün olduğunu gördü.
Bileklerinde eskiden kalmış çizikler vardı.
"Önceden birçok kez ölmeyi denedim. Şimdi yaşayabilirim, değil mi?"
"Yaşayabilirsin, küçük serçe. Kimse seni tutamaz."
Nikah kıyıldı, Sofia ilk defa Taehyung'un dudaklarının tadına baktı ve Sofia piyanonun başına geçti.
"Düğün hediyem olarak gör, sana çok hoş bir beste yaptım."
Sofia piyanonun siyah ve beyaz tuşlarında nazikçe elini gezdirmeye başladı, vakti geldiğinde de arkadaşı şarkıya girdi:
"Bu bir aşk hikayesi
Eşi benzeri olmayan.
Anlamamı sağlayan
Tüm iyiyi ve kötüyü.
Hayatıma ışık veren
Ve sonra söndüren.
Ah, hayat ne karanlık.
Senin aşkın olmadan yaşayamam."*Taehyung gülümseyerek gözyaşlarının akmasına izin verdi. Kızına sarıldı ve onu bir kez daha öptü.
Serçe ve güvercin hayatlarının sonuna kadar mutlu yaşadılar.
SON
*Sözler Historia De Un Amor isimli şarkıya aittir.
Bu benim iki sene önce yazdığım ilk kurgum. Hâliyle çokça amatörlüğe sahip. Bir hatam olduysa affola :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
serenata per taehyung
Fiksi Penggemar⇢ Satırlarda tamamlandı. ❝ Kim Taehyung, henüz birkaç gün önce taşındığı, deniz kenarındaki güzel evinden dışarı çıkmak için hazırlanıyordu. Güneş doğduktan birkaç dakika sonra kalkmıştı ve kapının önünde birikmiş, ona aşık olan genç kızların bırakt...