9.Bölüm

36 19 1
                                    

"Bana yalan söyleme ihtimalini hiç düşünmedim.Ne yani senin tanındık biri olduğunu öğrendiğim de seni kullanacakmıydım? Sana farklı bir gözle mi bakacaktım.Mesela yürüyen para gibi.Ben varya sana aşık olmaya başladım. Seni merak ettim.Seni araştırdım.Sen numaramı almadın ama ben seninkini kaydettim.Denizim diye hemde.Gözlerin deniz gibi diye.Gözlerini sevdim çünkü ben senin. Paranı, aileni, soyadını ya da işini değil.Sohbetini ve gözlerini sevdim.Ama sen sen bana yalan söyledin.Klasik çekirdek aile.Sen herkes tarafından tanınan ünlü zengin bir iş adamısın.Üniversite okuyorsun.Hangi üniveriste? Ne yalan söyleyecetin mesela hangi üniversite diyecektin.Hangisini.Babamın okulu demeyecektin demi.Bu daha ne kadar böyle gidecekti.Neden yanımda çalışmaya başladın.Amacın neydi senin.Dalga geçmek, halimizi anlamak amacın neydi Demir Korhanlı"
Donaklamıştım.Aşırı sinirlenmişti.Ona bugüm söyleyecetim ve gerçekten ona aşıktım.Ağlamaya başladım.
"Ya ağlıyorsun neden, yalanların eline yüzüne bulaştı diye mi, anladığım be oyununu oynayamadığın için mi, ben ben kaç saatir ağlıyorum senin haberin var mı?"
"Sana bunları söylemeye geldim bugün.Herşeyi anlatacaktım.Sana aşığım.Korktum.Yanlış düşünürsün diye anlatamadım.Bugün sana açılacaktım ve gerçekleri söyleyecektim"
"Demir Korhanlı sakın sakın bir daha bana yalan söylemeye kalkma kotanı fazlasıyla doldurdun.İşten çık ya da ben çıkarım. Sakın karşıma çıkma"
Ağlamaya başladı
"Hayır dinle lütfen"
Eve girdi.

Geçmişin Tozlu AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin