Capitolul 1 - Inceputul.

583 23 0
                                    

Personajul principal din această poveste este Maia , cu vârsta de 16 ani .

*Cu 3 ani in urma ! *

"Viața mea o luase de la 0 , mă mutam in New York , o veste proastă pentru mine, abea începusem să îmi fac noi prieteni aici , in Belgia , fară să mă mai considere toti o ciudată. Si plus de alta , era băiatul ăla ... Denn , care era destul de simpatic şi părea că mă place."

Pentru majoritatea adolescentilor era viața perfectă din Belgia- în New York , excursii şi tot ce îmi doream . Dar îmi lipsea afectiunea , îmi lipseau prietenii deoarece mereu mă mutam iar cei vechi mă uitau... .

Următoarea zi aveam sa merg la noua şcoală şi să încerc să mă integrez , lucru ce îmi dădea fiori . Ajunsesem la noua casă în care voi trăi ... pentru câtva timp... am început să aranjam totul , camera mea era la etajul 1 ceea ce îmi oferea avantaj dimineața când ai mei trăncăneau sau mama spăla vasele facand o gălăgie infernala .

*Cine ar fii crezut că gălagia asta într-o zi o să-mi lipsească?*

M-am aşezat în pat , după lunga curățenie şi aranjare aveam să văd o surpriză , un mesaj de la Denn , şi astfel am început să vorbesc cu el , amăgindu-mă şi chinuindu-mă cu gândul ca nu aveam să îl mai văd curând...

-Maia-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum