Izgatottan kopogok be Taehyung ajtaján, míg egy szál rozsát a hátam mögé rejtek. Hallom, ahogyan kikiabál, hogy mindjárt jön, utána párperc után nyílik is az ajtó előttem.
Azt hittem, majd kifog öltözni a randinkra, de tévedtem, mert egyszerű fekete belebújós pulcsi van rajta, meg egy kék farmernadrág. Nem mondom, így is eszméletlenül dögösen mutat, de többre vágytam. Jólesett volna, ha miattam kiöltözik, úgymint mikor az éterembe mentünk.
-Ezt neked hoztam. - Átnyújtom neki a rozsát, amit rögtön el is fogad és beleszippant.
-Köszönöm. - Előveszi azt a édes kocka vigyorát, amit úgy imádok. - Gyorsan vízbe teszem.
Újra eltűnik szemeim elöl, de nem sokára visszatér és a kezében fogva egy piknikkosarat bezárja az ajtót. Végül is én nem hoztam semmi kaját, ezért nagyon jó, hogy ő ennyire készült.
-Hova megyünk? - Kérdezem utána sétálva, mert annyira neki indult, hogy csakúgy kapkodom a lábaimat utána.
-Tudok egy meseszép helyet, ami elég nyugodt is. Nincs messze. - Felém fordul, miközben beszél, de attól függetlenül hátrálva megy. -Amúgy jól nézel ki, nyuszi. - Dicsérete miatt fülig pirulok, de azért dagad a mellkasom, amiért sikerült elnyernem tetszését.
-Te is...- Mosolygok rá félénken, amire jókedvűen felnevet és visszafordulva a jó irányba, tovább megy.
-Ugyan már. Hozzád képest elég rongyosan nézek ki. Nem mintha kiakartam volna öltözni, hisz ez csak egy piknik. - Von vállat nem törődöm stílusban, amit nem tudok hova tenni. Nem is veszi olyan komolyan ezt a randit, ahogyan én azt gondoltam?
Párperc után elérünk egy tisztást, ahol egyetlen egy fa áll. Amíg én leskelődök, addig Tae leterít egy pokrócot és elfoglalja helyét rajta. A hozott kaját kipakolja, én meg leülök mellé. Párszendvicset pillantok meg, ami nem valami romantikus kaja, de mivel éhes vagyok, elég gusztusosan néz ki.
-Nem nagyon tudok főzni, de hozni akartam valamit. - Fejét vakargatja, kínosan mosolyogva. - Sajnálom, ha gagyinak érzed ezt a randit.
-Nem az! - Megfogom az egyik szendvicset és jó nagyot harapok bele. - Életem legjobb kajája. - Mondom teli szájjal, tovább habzsolva az ételt, amitől meghallom édes nevetését. Lenyelem a falatot és szép arcára pillantok, még félhomályban is gyönyörű.
-Örülök. - Háta mögött megtámassza kezeit és felnéz a csillagos égre. - Elég ciki az, amit mondani fogok...de nekem ez az első alkalmam, mikor randizok valakivel. Még soha nem volt barátnőm....az első csókomat is annak a fiúnak adtam.
-Tényleg? - Szalad ki a számon a kérdés döbbenetemben. Ez akkor azt jelenti, hogy enyém az első csókja, az enyém pedig az övé? Olyan boldog vagyok.
-Tudom gáz, hisz huszonkettő éves vagyok és semmi tapasztalatom nincs.
-Nekem sincs, így nem tudsz elrontani semmit sem, mert úgysem venném észre. -Kuncogva kezére teszem az enyém. - Nekem az is hatalmas boldogság, ha veled lehetek.
Nagyot nyelve nézzek szemeibe, kicsit habozva hajolva hozzá közelebb. Szeretném megcsókolni, de félek, hogy elijesztem....mi van, ha ő nem is akarja? Arcánál párcentire megállók és szemeit fürkészem, engedélyt kérve tőle némán. Alsó ajkát beharapva süti le íriszeit, megszakítva a szemkontaktust. Ezek szerint nem akarja.
-Szépek a csillagok. - Elhajolva tőle nézek fel most én az égre, csalódottságomat próbálva elrejteni.
-Mi a neved? - Hirtelen érint a kérdés, de nem mutatom ki, csak lebuktatnám magam előtte. - Azt hiszem többet szeretnék tőled...de semmit sem tudok rólad. Még a nevedet sem árulod el, így hogyan bízzak meg benned? Hogyan adjam át magam, ha te sem teszed ezt? Nem akarok csalódni Guk.
-Én sem akarok Tae, épp ezért nem mondhatok többet. Kérlek, adj még egy kis időt, utána ígérem mindent elmondok, amit csak szeretnél. - Sóhajtva megfogom a kezét, míg zavartan csillogó szemeibe nézek. - Nagyon kedvelek téged, és ebben soha nem hazudnék. Legyél az enyém Tae.
-Rendben, tiéd leszek, ha te az enyém leszel.
YOU ARE READING
Instagram / TaeKook/ ~Befejezett~
RomanceKimTae : Úgyis kiderítem kilakozik a maszk alatt! Jeon_jeongguk : Sok sikert! ;) Instagram jelegű könyv. :) Unaloműző kis szösszenet. Kezdett: 2020. feb. 12 Vége: 2020. Marc. 25