°19°

1.5K 82 3
                                    

Taehyung pov

-Mindjárt jövök, elszaladok mosdóba. 

Szólók oda Jiminek, miközben már megyek is utamra. Persze nem a mosdóba megyek, hanem hátra a színpad mögé. Felkapok a fejemre egy sapkát, hogy ne világítson a hajam már messziről, majd valahogyan beslisszanok az örök mellett. 

Telefonomat kezembe veszem és úgy haladok végig a sztároknak kialakított folyóson, keresve az áldozatom. A színpadon egész végig maszkban énekelt, táncolt, így nem volt alkalmam lekapni őt, de most mindent bepótolok. 

Ha sikerülne lekapnom maszk nélkül baromi híres lennék a netten. Sőt lehet még nála is híresebb! 

Befordulva az egyik sarkon megtorpanok és gyorsan elbújok.  Pont ő jön velem szembe, az egyik bandatagjával, Min Yoongival.  Mindkettőnek maszk díszeleg arcukon, amire mérgesen toporzékolok. Ezeknek le nem száradna az a szar onnan! 

Ha már ilyen messzire eljöttem, már nem vonulhatok vissza, ezért eléjük ugorva felemelem a telefonom és csinálok egy képet róluk. Jeon megáll előttem, míg Min a biztonságiak után kiabál, amire egy kicsit megijedek, de nem mozdulok tapodtat sem. 

Farkas szemet nézek Jeon-nal és újra felé irányítom telefonom kameráját, amire meglepetésemre felemeli a kezét és úgy tesz, mintha lelőne ujjaival. Tettére elnevetem magam, de nem sokáig viháncolok, mert jönnek az örök. 

-Úgyis megszerzem azt, amit akarok!

Kiabálok oda neki magabiztosan, amire felkuncog és int egyet. Az örök felém sietnek, így gyorsan elhúzom a csikót, nehogy elkapjanak és kidobjanak, mint macskát szarni. 

Szerencsésen visszajutok Jimin mellé, aki már indulásra készen vár. 

Vigyáz magadra Jeon, mert legközelebb nem menekülsz tőlem. 

Instagram / TaeKook/ ~Befejezett~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora