bölüm 2

74 10 1
                                    

Kadir 1 saatlik yolculuktan sonra sonunda evine vardı anesiyle kardesi kapının önünde karşıladılar onu 8 yıldan sonra anesiyle kardeşini ilkez görüyordu bu 8 yılda Amerika da üniversiteyi bitirdikten sonra çalıştı onun için orada 8 yıl ailesinden uzakta yaşıyordu bu sekiz yılda çok çalışarak güçlü bi programcı oldu.

Yani bu onu anıları diyilde bu dünyada yaşayan poyrazin anilariydi bu dünyaya renkarne oldu için mecburen bundan sonra poyraz ismini kulanmali olacakdi.

Poyraz arabanın kapisin acib indikden sonra ön koltuktan çantasında alarak anesiyle kardesine doru yürüyordu ikside onu yüzünde güzel bi gülümsemeyle karşıladı.

Ane"bakiyorumda olum baya büyümüş ha"

Kardesi"hos geldin abi keski gelmeden haber verseydin ben hava alanından alırdım seni"

Kadir"hos bulduk nasilsiniz aslında süpriz yapamam istedim ondan haber vermeden geliyim dedim"

Ane"tamam bukadar sohbet yeter içeri geçelim hem poyraz acqmisindir sen uzun yoldan geldin"

Kadir anesiyle ve kardeşiyle sarildikdan sonra eve girdiler evleri iki katli birinci kata çalışma odası tuvalet ve banyo bide mutfak vardı ikinci kataysa 4 oda vardı.

Kadir eve girdiyinde anesiyle kardeşine dönerek.

"Ana ben biraz odamda dinlenicem"

Ane"tamam olum sen dinlen bende hastaneye gidiyorum sen gelicen diye 2 3 saatlik izin almisdim şimdi geri donmeliyim akşam vardiyasinda oldum için beni beklemeyin tamami buz dolabinda yemek hazirladim koydum sizin için "

"Tamam iy çalışmalar sana"

Kardes"ane bende dışarı cikcam zaten birlikte gidelim beni yolun kenarında birakirsin"

Ane"tamam olum"

Anemle kardesim evden cikdinda bende odama cikdim benim odam merdiveni ilerisinde ikinci odaydi odalar iki sırayla ayrılıyordu sada 2 oda soldada iki oda benim oda sada olan ikinci odaydi.ha bide anemle kardeşimin ismini söylemedim size diymi anemin isimi melek kurd kardesiminde ismi alkin kurd bende poyraz kurt.

Kadir odasına gidiyi gibi sade dekarasyonlu oda karşıladı onu sağ tarafta banyo sol tarafta kitablar koymak için raf ortada yatak yatain sol tarafında cam yatanin sol tarafında aynalı dolab vardı guzel odaydi aslında.

Kadir sirt çantasını çıkardı gibi yatain yanına atarak biraz ileri giderek yatain üzerinde oturdu şimdi gelecekte ne yapacani pilanlamaya başlamak için hazirdi.

Genc Kurd AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin