bölüm 5

48 7 0
                                    

Kadir sabah saba uyandina çok zinde oldunu his ediyordu saat daha 8,yataktan kalkib banyoya giderek rutin işlerini bitirdikden sonra odadan cikaraq mutfa indi anesiyle kardeşinin kafalti yapdini gorduyunde yüzünde bi,gülümseme belirdi uzun bir yıldan sonra evine dönmüştü tabi kendi evi diyilde bu bedenin önceki sahibi olan poyrazin evine.

"Gunaydin"

Melek"gunaydin oğlum iy uyuya bildinmi"

"Evet iy uyudum uzun bi süreden sonra evde olmak iy his etiriyor insana"

Masaya doru yürürken bunları söyledikten sonra kardeşinin karşısına oturdu anesi başta kardeşi anesinin sol tarafında oda sağ tarafında oturdu kardeşinin kafası öyle telefona karsismisdiki hiç kafasında bile kaldırmadı bir eliyle yemek yerken diğeriyle telefona bakıyordu zaten kadirde pek umrunda diyildi oda kendi yemeyini yemye başladı karnını iy doyurmaliydi sonuçta bugün yeni hayatında ikinci gündü sonuçta sistemden ona en güçlü kurd adama donusturmesi için sistem matketinden ona kurd adamlarla ilgili en guclu kanı vücuduna enjekde etirerek ona dönüşmesini isdeyecekdi.

Yemeyini yedikden sonra anesine ve kardesine donerek

"Ane ben bugün biraz geç gele bilirim eve sehiri dolasicam hem biraz isimde vardi"

Melek"tamam oglum bende gece nöbetçi doktor olarak kalicam hastanede sen akşam saat 11 de evde ol aksamlar dışarısı tehlikeli son zamanlarda sehirin etrafinda insan cesetleri bulundu 2 liseli çocu ormanda cesedinin bulmuşlar 1 hafda once dunde sen geldin gün zaten akşam ben nobeteyken 1 orta yasli kadın getirdiler hastaneye her yeri pençe izleriyle doluydu polisderin soylediyine göre ya dağ aslanı yada kurt yapmış ama en cok dağ aslanı diyola burada zaten kurtlar yok en son 162 yıl bundan önce bir avcı gördü ondan sonra kurt gören olmadı"

"Tamam ane bukadar endiselenmene gerek yok akşam 11 de evde olurum"

Böyle soyledikden sonra dışarı çıkarak spor arabasına bindiği gibi güçlerini test etmek için ormana giti arabasını anesi gorduyunde zaten bisey demedi olunun sanal oyun yaratmak için bi şirketle anlaşma yaptıktan sonra oradan gelen parayla aldini biliyordu.

30 dakalik yoldan sonra kadir ormana varmisdi yaşadı şehir zaten ormana yakindi,arabani ormanın girişinde birakdiqdan sonra ormanın içlerine doru yürümeye başladı yurudukce ağaçlar siklasiyordu biraz daha yola devam etikden sonra ağaçlar seyreklesmeye başladı,kimsenin olmasından emin n oldukdan sonra biraz sağ tarafda olan kesilmiş ağacın üzerine oturarak sistemle konuşmaya başladı.

"Sistem bana markete olan en guclu kurt adam türlerini göster guclerinide"

[Efendi kadir isdediyiniz konuya uyan 6 tür bulundu]

Sistemin bunu söylemesiyle kadirin gözlerinin önünde birdem oyunlardaki gibi mavi sayfa belirdi oynadı sanal oyunlardan bunun ne oldunu bildiği için okadarda şaşırmadı.

[ konu kurd adam turleri

1.omega
Yetenek:sifa nadir
Element:yok
Bu tür kurd adamlar yalnız olurlar en zayif kur adam olarak siniflandiriliyorlar donusduklerinde gözleri mavi rengde olur çok nadir halde birinde sifa yeteneği ortaya çıka bilir.

2.beta
Yetenek:şaşırtıcı ulama.pençe keskinlesdirme
Element:yok
Bu tür omegalardan daha güçlü donusduklerinde gözleri sarı reng olur pencleri daha keskin olur.

3.alfa
Yetenek:kontrol.zihin kontrolu
Element:yok
Lider olarak kabul ediliyor omega ve betalardan çok güçlüdür donusduklerinde gözleri kirmisiz olur.surusuyle birlikte oldunda 4x gücü artar bu surudeki kurd adamlar içinde geçerli onların gücü 2x artar.

4.Melez
Melezder bir çok turun gücünü kulana bilir ve melezder yeni renkarne oldunuz teen wolf dünyasında çok nadirdir melezder iki ayri turun birlikde olmasiyla ortaya çıkar bunlar şöyle sıralanır.
1.vampir ve kurd adam melezi
2.cadı ve vampir melezi
3.kurt adam ve cadı melezi
Ve s.devam eder.

5.safkan
Bunlar sadece aynı turun birlikte olmasıyla ortaya cikar kanları sav oldu için isirilarak dönüştürülen kurt adamlardan daha güçlü olurlar.

6.delta
Yetenek:hüküm,zihin kontrolü,hızlı iylesme.
Element:boyut,ateş
Bu tur en güçlü ve üstün bir türdür tüm turlere hüküm ede bilirler genelde çok güçlü oldukları için yalnız dolaştılar,şu an teen wolf dunyasinda bu tür yok en son 250 yıl önce ortaya cikdi gözlerinin rengi giri halka icinde kirmizidir.]

Kadir sadece onun gorduyu mavi sayfada sistemin onun için buldu türlere bakıyordu biraz dusundukden sonra hangi tura dönüşeceğini karara vermişti.

"Sistem delta turunu seçiyorum"

[Efendi kadir isdediyiniz tür seçilerek kani marketen alındı.kaniniza enjekde edilecek 3 daka içinde delta türünün kanı sizin kaniniza enjekte edildikden sonra dönüşe bileceksiniz]

Kadir delta türüne 3 daka içinde dönüşe bileceyini duyduğunda sistemden çok sevindi.

____2 daka 50 saniye sonra----

[Efendi kadir kanin enjekde olunmasina 10 saniye kaldi.

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

Kan başarıyla enjekte edildi]

Kanın enjekte olunmasiyla kadir kendinde bazı değişikler oldunu anladi artık daha iy duyuyordu sesleri reflekslerini geliştiğini gözleri 2km uzaktaki sineği bile göre biliyordu kendinin daha guclendiğini his ettiğinde yüzünde küçük bi gülümseme belirdi.

Genc Kurd AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin