bölüm 7

42 7 0
                                    

Zihnindeki bilgileri inceldiginde aslında bu tekniğin 3 kademesi olduğunu öğrendi.

1 ci kademe

Vucudunu güçlendirmek icin veya kurt forumunu.Doğadaki enerjini his ederek vücuduna akdini dusunerek enerjiyei böylece göbeğinin 2 parmak üstünde toplandini düşünür boylece dantiyanini olusur normal insanken ve ya kurt forumunda dantiyan yer değiştirerek kalbinin yanında olur.

2 ci kademe

Dantiyan olsdukdan sonra içinde depoladigi enerjini kaslarina ve kemiklerini güçlendirmek için vücuduna dagitmali.

3 cu kademe

Vücut guclenerek safzizliklardan arindikdan sonra ruhuyla vucudunu arasinda kopru kurmali bu zaman potansiyelin 100 faizini kulanmak mümkün.

Kadir tekni iceledikce şok oluyordu böyle bisey beklemiyordu doğrusu.

Yavas yavaş kendine geldiyinde tekniyi calismaya karar verdi ama artık havaninin kararmaya başlarını gördüğünde yarına bırakma kararını aldı.

Hızla ormanın çıkışın koşmaya başladı 2 dakaya varmisdi zaten ormandan çıkmasına 30 metre kala yeniden insana dönüştüğünü düşünerek kurt forumundan cikdi üstüne bakdinda elbiselerinin ter temiz oldunu gordu.

"Ee bunlar hiç yırtılması ve ya kirlenmemis demki bazı şeyler romanlardakindan farkili neyse eve doneymi anam endiselenmesin sonra"

Arabaya bindiğinde kafasından bin bir türlü plan geçiyordu sisitem yuzunde en cokda sistemden sınırsız parasıyla herşeyi satın ala bileceyini düşündüğünde kendini daha bi üstün görmeye baslamisidi.

Kadir eve vardinda anesinin evde olmasına kardeşi alkinin ise odasında telefonla oynadığıni gördüğünde pekde toplayaraq kendi odasina doğru yola cikdi.

Gurrr

Midesinin öküz gibi bogurdugunu duyudugunda odaya çıkma planını erteleyerek mutfağa giti ilk bakdi yer buzdolabı oldu.

Buzdolabının kapısını acdinda guzel bi yaprak sarması karşıladı onu.

"Demek dunden kalmış eh buda iy"

Yaprak sarmasini istikdan sonra kendine güzel bi sofra hazırladı,bu 8 yılı sadece okuyup çalışarak geçirmedi başka şeylerde yaptı bundan biride yemeks bisirmeyi öğrenerek şef olmakdi.

Bu bedenin önceki sahibi olan poyraz kendini çok yönde geliştirmek istemişti zaten buda onun işine gelir.

Yemeğini tika basa yedikden sonra uyumak icin odasina giti.

Odaya girdiginde esyalarinin dağınık oldunu gordunde morali biraz bozuldu dün bu dünyaya ilk geldiyinde o bu derke zihni çok yorulugu için eve geldiğinde bu bedenin sahibi olan yani poyrazin ailesiyle tanıştıktan sonra odasina çıktığında eşyaların yerlesdirmeden çantasını yatağın kenarına öylece  bırakmıştı.

"Önce esyalarimi yerlesdireyim bakalim ne var cantada"

Yatağın yanından çantasını alarak içine bakdinda onu diz üstü bilgisayar,bir fantastik roman,bir el feneri,bi cüzdan,bi kaç parça elbise ve bi tanede files karit buldu.

Yatakin kafa hisesine sırtını yaslayarak bilgisayari dizleri üzerine koyarak acib çalıştırdı onu ilk karşılayan mavi bi ekran ve paraola isdeyen bi metin.

Bu bedenin önceki sahibi poyrazin anıların hepsine sahib oldu içi tabikide parolayi biliyordu.

Parolayi yazdinda onu acik turuncu gozlu giri renkli azından turuncu ve sarı karismi dağ üzerinde ourarak göğe doru kükreyen bir kurt resmi karşıladı.

_______________________________________

Sevgili okuyucularım kurdun resmi medyada bula bilirsiniz merak ediyorsanız.yorumlariniz benim için önemlidir okuyucularimin hikayeyle ilgili görüşlerini bilmek isdiyorum ve begenirseniz bölüme vote atmayı unutmayin.

Genc Kurd AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin