episode 1🖤🍒

12K 453 7
                                    

💕🌼🌿🌻🌴

.
''ကုိကုိေရ ထေတာ့.... ကိုကိုေရ ထေတာ့လို႔"
ကြၽန္ေတာ့္ကိုသူ႔လက္ေသးေသးေလးေတြနဲ႔အတင္းလႈပ္ႏိႈးေနသည္....

"ရိေပၚေလးကလဲကြာ''
ကြၽန္ေတာ္ေစာင္ကုိေခါင္းပူးျခံဳကာျပန္အိပ္လိုက္သည္...ေပါက္စီလံုးေလးကိုစခ်င္တာလဲပါေတာ့ေပါ့...ဟီးဟီး...

"ကုိကုိကရိေပၚကုိမခ်စ္ေတာ့ဘူးလား...ခ်စ္ရင္ထေနာ္..''
ကြၽန္ေတာ့္ကိုႏႈတ္ခမ္းေလးေထာ္ကာေျပာေနေသာေပါက္စီလံုးေလးကိုေစာင္ထဲကေနခိုးၾကည့္ၿပီး ႀကိတ္ရယ္ေနမိသည္...

"ဟုတ္တယ္ မခ်စ္ေတာ့ဘူး.. ကိုကိုအိပ္ေရးမဝေသးလုိ႔အိပ္ခ်င္လို႔ သြြားပါေတာ့ကြာ''
ကြၽန္ေတာ္စလိုက္သည္...ေပါက္စီလံုးေလးကသူ႔ကိုမခ်စ္ဘူးေျပာရင္အရမ္းစိတ္ဆိုးတာမို႔...

"အားးးးး ေခြးေလးဘာလို႔ကိုက္တာလဲ ေသပါၿပီကြာ"
ကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုပြတ္ရင္း စိတ္ဆိုးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာေျပာလိုက္သည္...

"ကိုကိုကရိေပၚလာႏိႈးတာကိုအဖတ္မလုပ္ဘူး...ၿပီးေတာ့ရိေပၚကိုမခ်စ္ေတာ့ဘူးလို႔လည္းေျပာတယ္..ေမာင္းလည္းထုတ္တယ္..ေခြးေလးလို႔လည္းေျပာတယ္.... ဟင့္... အဟင့္..*sob*''ငိုေနမ်ားႏွာေခါင္းေလးကိုရဲလို႔ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာမ်ားေနာ္...

"အမေလး ကုိကိုမွားသြားပါတယ္ကြာ ...မငိုနဲ႔ေနာ္..ကိုကိုကေဟာ့ဒီကရိေပၚေလးကိုမခ်စ္ရင္ဘယ္သူ႔ကိုသြားခ်စ္ရမွာလည္း..ေခြးေလးလို့ေျပာတာကလည္းခ်စ္လို႔ပါကြာ ''
ကြၽန္ေတာ္ေပါက္စီလံုးေလးကိုေပြ႔ကာပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြကိုနမ္းကာ ဖြဖြေလးကိုက္လိုက္သည္...

ထိုအခါမွရယ္လာတဲ့ေပါက္စီလံုးေလး...ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေန႔ရက္တိုင္းက အဲ့ဒီလိုပါဘဲ.. ေပါက္စီလံုးေလးကမပါမျဖစ္ေပါ့...

ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ကေ႐ွာင္းက်န္႔...
အသက္ကေတာ့ 18နွစ္
အထက္တန္းေနာက္ဆံုးႏွစ္

ကြၽန္ေတာ့္မွာ ေန႔တိုင္းကပ္ပါးေကာင္ေလးလိုလိုက္ကပ္ေနတတ္တဲ့ အိမ္နီးခ်င္းေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရိွတယ္....

ဒါေပမဲ့ စိတ္႐ႈပ္စရာေကာင္းတယ္လို႔တစ္ခါမွမေတြးဖူးဘူး ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္လို့ဘဲေတြးတယ္..

My dear di di,please don't ignore me🖤Where stories live. Discover now