episode3🖤🍊🍊

4K 348 1
                                    

💕🌼🌿🌻🌴

ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ခင္ဗ်ားကိုမေတြ႔လို႔လြမ္းတယ္..မေပ်ာ္ဘူး...

ေတြ႔ရျပန္ေတာ့လည္းနာက်င္ရျပန္တယ္...
_____________________

အခုဆိုရင္ကိုကိုနဲ႔မေတြ႔တာ ကိုကို႔အိမ္မေရာက္ျဖစ္တာ...အင္း...မသြားလို႔ဘဲေျပာရမွာပါ...
တစ္လေတာင္ေက်ာ္လာၿပီ...

ကိုကုိ႔ကိုေပၚတင္သြားမေတြ႔ေပမဲ့ ကုိကုိအေၾကာင္းကိုေတာ့ တစ္ရက္မပ်က္ မမရြမ္လုကိုေမးၾကည့္ျဖစ္တယ္...

အခုဆိုရင္မမလည္းကြၽန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ေတြကိုရိန္မိေနေလာက္ပါၿပီ...

ကြၽန္ေတာ္ကကိုကို႔မ်က္ႏွာကိုမေတြ႔ရရင္မေနႏိုင္တဲ့လူမို႔...

ညတိုင္းအခန္းေလးမီးပိတ္ၿပီးကိုကိုစားပြဲမွာစာက်က္တာေလးကိုအေမွာင္ထဲကေနဘဲတိတ္တခိုးၾကည့္ေနမိတယ္....ကြၽန္ေတာ္အေမွာင္ေၾကာက္ပင္မဲ့လို႔ေပါ့...

က်ြန္ေတာ္ရဲ့အခန္းေရွ့ကိုလာတာေတာင္ကုိကိုကက်ြန္ေတာ့္ကိုမေခၚဘဲျပန္လွည့္သြားျပီတျခားတစ္ေယာက္ရဲ့ေပြ႕ဖက္တာကိုခံေနတာ...

ကိုကိုကက်ြန္ေတာ္ကိုျမင္ရတာစိတ္အေနွာက္အယွက္ျဖစ္တဲ့ပံုဘဲ...

ကိုကို႔ကို အေႏွာင့္အယွက္မေပးခ်င္ေတာ့ဘူး...ကုိကိုေပ်ာ္ေနတာပဲျမင္ခ်င္တယ္...

ကိုုကိုနဲ႔က်ြန္ေတာ္ကအိမ္ခ်င္းနီးေပမဲ့ ႏွလံုးသားခ်င္းေဝးလိုက္တာ...ကိုကိုကက်ြန္ေတာ္႕ကိုသတိေတာင္မရဘူးထင္ပါရဲ႕...

က်ြန္ေတာ္က ကုိကို႕အတြက္ညီေလးတစ္ေယာက္ထက္မပိုဘူးဆိုတာအမွန္ဘဲကို...

ကြၽန္ေတာ္ကသာတစ္ဖက္သက္...

ကြၽန္ေတာ္ကုိကို႔နားကမိန္းကေလးေတြနဲ႔ယွဥ္ရင္ဘာမွမဟုတ္လား...

ကြၽန္ေတာ္ကကိုကိုေရြးခ်ယ္မႈကိုဘယ္ေသာအခါမွမခံရဘူး....

ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ခံစားခ်က္ေတြအျပန္အလွန္ထပ္တူၾကမွအခ်စ္လို႔ေခၚတယ္ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္ခံစားေနရတာကလိုခ်င္တပ္မက္မႈသက္သက္ဘဲျဖစ္လိမ့္မယ္....

လူႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြထပ္တူက်တဲ့အခ်စ္ဆိုတာျဖစ္တည္လာဖို႔ ခဲယဥ္းတယ္....ခိုင္ျမဲဖို႔ကေတာ့ပိုၿပီးေတာ့ခဲယဥ္းတာေပါ့....

My dear di di,please don't ignore me🖤Where stories live. Discover now