💕🌼🌿🌻🌴
.
ကြၽန္ေတာ္တို႔ကကြၽန္ေတာ္တို႔ခ်စ္တဲ့လူနားမွာေနခ်င္တယ္....သူ႔ကို ကိုယ္ပိုင္ျဖစ္ခ်င္တယ္...
ဒါကအတၱလို႔မေခၚထိုက္ဘူးမွတ္လား...
_________________________ကုိကုိကအထက္တန္းေနာက္ဆံုးႏွစ္ေရာက္ေတာ့ အိမ္ကိုသူငယ္ခ်င္းေတြအရင္ကထက္ေခၚေခၚလာတတ္တယ္..
အဲ့ထဲမွာ yang ziဆိုတဲ့အမကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ၾကည့္မရဆံုးဘဲ...
မမရြမ္လုကိုေတာ့အခ်စ္ဆံုးေပါ့...ဒါေပမဲ့ကြၽန္ေတာ့္တင္ပါးေတြကိုမညစ္ရင္ပိုခ်စ္မိမယ္ထင္တယ္ဗ်....
Yangziဆိုတဲ့အမက ကုိကုိ့ကိုအျမဲတမ္းလိုက္ကပ္တယ္...ၿပီးရင္ရံုးပေတသီးအသံနဲ႔ခြၽဲပစ္ေျပာေသးတယ္..မရိွတဲ့ရင္ဘတ္ကုိေ႐ွ႕ပစ္ထားတာကေတာ့လြန္ေရာဘဲ...မမရြမ္လုရင္ဘတ္ကမွႀကီးဦးမယ္...
ကုိကုိကလည္းအဲ့အမႀကီးနဲ႔စကားေျပာရရင္ေပ်ာ္ေနတဲ့ပံုဘဲ...
က်ြန္ေတာ္ကေတာ႔ကုိကုိ႔ကိုက်ြန္ေတာ္ကလြဲၿပီးဘယ္သူနဲ႔မွမေပ်ာ္ေစခ်င္ဘူး...
ကုိုကိုခဏေလးဘဲသည္းခံပါ...က်ြန္ေတာ္အသက္ျပည့္တာနဲ႔ကုိကုိ႔အိမ္ေပၚအထုတ္ဆြဲၿပီးတက္လာခဲ့မယ္...လက္ခံတာလက္မခံတာေတာ့ေနာက္မွ႐ွင္းၾကမယ္...
အခုလည္းၾကည့္...
စာၾကည့္စားပြဲမွာဟီးဟီးဟားဟားနဲ႔ျဖစ္ေနတာမ်ား လြန္ေရာ....စာလုပ္တာကနည္းနည္း ဟီလာထေနၾကတာကမ်ားမ်ား...ေဘးနားကမမရြမ္လုကိုေမ့ၿပီးႏွစ္ေယာက္တစ္ကမၻာျဖစ္ေနတဲ့ပံုဘဲ...ဟင္းဟင္း...ကြၽန္ေတာ္လုပ္ရင္ ကုိကိုေတာ့ေသေတာ့မယ္...
အရင္ကေတာ့ကုိုကိုစာလုပ္တာေလးကိုၾကည့္ခ်င္လို႔ျပတင္းေပါက္ေလးနားကုတင္ေရြ႔ထားမိပါရဲ႕ အခုေတာ့ က်န္႔ကလည္းတိ့ုကေလ~...ဟီးဟီး~..ဟုတ္လား~လုပ္ေနတဲ့ဟိုအမႀကီးကိုပါၾကည့္ေနရတယ္ယ..
(ရိေပၚရဲ႕အခန္းျပတင္းေပါက္နဲ႔ ကိုကိုရဲ႕အခန္းျပတင္းေပါက္ကလွမ္းျမင္ေနရတာပါေနာ္ ေဘးျခင္းကပ္လ်က္ အိမ္ဆိုေတာ့....ၿပီးေတာ့ရိေပၚကျပတင္းေပါက္နားမွာကုတင္ထားထားတာပါ ေ႐ွာင္းက်န္႔ကေတာ့စာၾကည့္စားပြဲကပ္ထားပါတယ္..)
YOU ARE READING
My dear di di,please don't ignore me🖤
RomanceZhanyi🖤 ကုိကုိ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကိုယ့္ခံစားခ်က္ကို သတိၱရိွရိွဝန္မခံသေရြ႕ေဝးေနၾကဦးမွာဘဲ...❤💚 Zhanyi🖤 ကိုကို ကျွန်တော်တို့ ကိုယ့်ခံစားချက်ကို သတ္တိရှိရှိဝန်မခံသရွေ့ဝေးနေကြဦးမှာဘဲ...❤💚