🌼🌴🍂🌾
ကမၻာႀကီးကလည္းလွည့္ပတ္ေနသလို အခ်ိန္စက္ဝိုင္းကလည္း ေရြ႔လ်ားျခင္းမရပ္တန္႔ဘဲတျဖည္းျဖည္းလည္ပတ္ေနသည္...
ေဆးရံုျပန္ျပဖို႔ခ်ိန္းထားတာေၾကာင့္ရိေပၚ ႐ွဂ်ီကြမ္းကိုဖုန္းဆက္လိုက္သည္...
" တီ... တီ....တီ..ေဝ ေကာလား ''
"ပိစိေလးလား ေျပာေလ ''
"ဒီေန႔ေဆးရံုျပန္ျပဖို႔ခ်ိန္းထားတာေလ အခုကအေရးႀကီးကိစၥေလးရိွလာလို႔မရဘူးျဖစ္ေနတယ္ အဲ့ဒ ါေကာညေနပိုင္း duty ရိွေသးလား''
"Duty မရိွေတာ့ေပမဲ့ ကိုယ္ေစာင့္ေနမယ္ေလ ''
" အဆင္ေျပရဲ႔လား အားနာစရာႀကီးေကာရယ္''
"ရပါတယ္ ကိုယ္လည္းမင္းကိုသတိရေနလို႔ ...အေရးႀကီးကိစၥကဘာမ်ားလဲ ကိုယ္သိလုိ႔ရမလား ...အဆင္မေျပရင္လည္းမေျပာလို႔ရတယ္ေနာ္ ကိုယ္ကဒီတိုင္းသိခ်င္လို႔''
႐ွဂ်ီကြမ္းတစ္ေယာက္ တစ္ျခားလူနဲ႔မ်ား dateထားလို႔လား ဒါမွမဟုတ္ အိမ္ေထာင္ဖက္မ်ားသြားေတြ႔တာလား ဆိုေသာအေတြးမ်ားကို ေတြးမိရင္းစိတ္ပူေနသည္.... အိမ္ေထာင္ဖက္ေတြ႔ရေအာင္ကလည္းငယ္လြန္းေသးပါတယ္.... မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး အေတြးမ်ားျဖင့္ ဂေယာက္ဂယက္ထေနသည္....
"ေျပာျပလို႔ရပါတယ္ေကာရဲ႕ မားမားနဲ႔အတူတူ ပါးပါးဆီသြားမလို႔ပါ...အဲ့ဒါဆို ကြၽန္ေတာ္ညေနမွလာေတာ့မယ္ေနာ္ ''
႐ွဂ်ီကြမ္းတစ္ေယာက္ရိေပၚရဲ႕စကားသံၾကားမွစိတ္ေအးသြားရသည္...ပိစိေလးေရ မင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ၾကာၾကာေနရင္ ေရာဂါရေတာ့မယ္ မျဖစ္ပါဘူး မင္းတျခားလူလက္ထဲမေရာက္ခင္ ကိုယ္ဖြင့္ေျပာမွျဖစ္ေတာ့မယ္.....႐ွဂ်ီကြမ္း ကိုယ့္အေတြးနဲ႔တင္ကိုယ္ေက်နပ္ေနသည္.....
.
.
.
.
..
.
ရိေပၚ ပါးပါးကိုေတြ႔ရမယ္ဆိုတဲ့စိတ္ေၾကာင့္တက္ႂကြေနသည္.... ကြၽန္ေတာ္ ပါးပါးကိုေျပာစရာေတြအမ်ားႀကီးရိွတယ္ ပါးပါးကိုလည္းအရမ္းလြမ္းတယ္.. .....ကားေလးကေမာင္းႏွင္ရာမွရပ္တန္႔သြားမႈနဲ႔အတူ ရိေပၚရဲ႕အေတြးေတြလည္း့ပ်ယ္လြင့္သြားသည္....ကားေပၚကဆင္းၿပီးမားမားလက္ကိုတြဲကာတစ္ေနရာတစ္ခုဆီသို႔ ဦးတည္လိုက္သည္...
အုတ္ဂူအျဖဴေရာင္ေလးထက္ကပါးပါးရဲ႕အပူအပင္မရိွျပံဳးရယ္ေနတဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့မ်က္ႏွာေလး ...
YOU ARE READING
My dear di di,please don't ignore me🖤
RomanceZhanyi🖤 ကုိကုိ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကိုယ့္ခံစားခ်က္ကို သတိၱရိွရိွဝန္မခံသေရြ႕ေဝးေနၾကဦးမွာဘဲ...❤💚 Zhanyi🖤 ကိုကို ကျွန်တော်တို့ ကိုယ့်ခံစားချက်ကို သတ္တိရှိရှိဝန်မခံသရွေ့ဝေးနေကြဦးမှာဘဲ...❤💚