episode 13🖤🌞

3.2K 277 3
                                    

🌼🌴🍀🌞

ေအးစက္ေနတဲ့အခန္းရဲ႕ ေလထုက႐ွဂ်ီကြမ္းစကားေၾကာင့္ၿပိဳကြဲသြားေလသည္..

"Yangzi နင္ညdutyရိွေသးတာလား ''

Yangziကေတာ့စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ပံုစံျဖင့္
"ေအး ရိွေသးတယ္ဟာ ငါတို္႔ 2year anniပါဆို dutyေၾကာင့္တစ္ေန႔လံုးမdateရေသးဘူး ''

႐ွဂ်ီကြမ္း ေခါင္းၿငိ္မ့္ကာပင္
"ဟို သားဖြားဆရာဝန္မလား နင့္ရည္းစားက''

"အင္း ေခ်ာတယ္မွတ္လား ဪ နင္နဲ႔ေမ့ျပီးစကားမ်ားေနတာ  ငါ့ကိုက်န္႔ကဖုန္းဆက္ေခၚထားတယ္သြားလိုက္ဦးမယ္ ဘာေပးမလို႔လဲမသိဘူး ဟိဟိ ငါသြားၿပီေနာ္ ''yangzi သုတ္သုတ္ျပာျပာျဖင့္ထြက္သြားေလသည္.....

တစ္ခဏအၾကာတိတ္ဆိတ္ေနေသာ ရိေပၚထံမွစကားသံထြက္လာသည္...

"ေကာ ပတ္တီးစည္းလို႔ၿပီးၿပီမွတ္လားကြၽန္ေတာ္သြားေတာ့မယ္ ''

"ပိစိေလး မေျပးနဲ႔ မင္းေျခေထာက္ကမေကာင္းေသးဘူးေလ '' ဂ်ီကြမး္ရဲ႕စကားမ်ားအတြက္ ရိေပၚစကားျပန္မလာ... ေဇာနဲ႔သာ yangziေနာက္ကိုေျပးလိုက္သြားသည္....

Yangzi ေနာက္ကခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္လိုက္လာၿပီးတစ္ခဏအၾကာ နံရံကိုကြယ္ရင္း ေဆးရံုအဝင္ဝသို႔လွမ္းၾကည့္မိသည္.... ဟမ္ လူေတြက အုပ္စုလိုက္ပါလား ဘာလုပ္ေနၾကတာလဲ...ၿပီးေတာ့ ဟိုအမကေရာဘယ္ေပ်ာက္သြားတာလဲ....သိခ်င္စိတ္ျဖင့္ လူအုပ္ထဲကိုတိုးေဝွ့ကာၾကည့္မိသည္...

တစ္ျခားလူေတြအတြက္ ၾကည္ႏူးဖြယ္ အားက်ဖြယ္ျမင္ကြင္း....ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ သားရဲတစ္ေကာင္ တေစၦတစ္ေကာင္ျမင္လိုက္ရသလိုထိတ္လန္႔ဖြယ္ ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုး အျပင္ကိုဆြဲထုတ္ခံလိုက္ရသလို နာက်င္ဖြယ့္ျမင္ကြင္း...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
" Happy 2year anniversary zi '' ႏွင္းဆီပန္းစည္းကိုဟိုအမလက္ထဲလွမ္းေပးေနတဲ့ခ်စ္ရတဲ့ကုိကုိ....ေဘးနားမွာလည္းဂစ္တာေလးနဲ႔သီခ်င္းဆိုေပးေနတဲ့လူသံုးေယာက္... ပတ္ပတ္လည္မွာဝိုင္းၾကည့္ေနတဲ့လူေတြရဲ႕မ်က္ႏွာထက္မွာလည္းၾကည္ႏူးေနတဲ့အေငြ႔အသက္ေတြနဲ႔ဂုဏ္ျပဳေပးလ်က္...ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕မ်က္ႏွာထက္မွာေတာ့ဝမ္းနည္းေနတဲ့အေငြ႔အသက္ေတြနဲ႔တုန္လႈပ္လ်က္....

My dear di di,please don't ignore me🖤Where stories live. Discover now