MEKTUP

127 51 18
                                    

                                                             24/02/2015
"Ah! Bugün yine gözerimi alamıyorum senden. Yürüyüşün, duruşun, saçların hepsi dans ediyor âdeta. Ama ne var biliyor musun? Seni çok seviyorum. Bunu söyleme cesaretim yok. Bizim okula gelişinin ikinci yılı ve ben o günden beri seni seviyorum. Bak bugün çok sinirimi bozdun. Giymişsin mini elbiseyi. Ne baloymuş. Neyse bunu okuduğunda elbet büyümüş olacağız ve ben de seni hâlâ bekliyor olacağım.
                                                Bekleyen Aşık"

Bugünün tarihi

Neydi bu şimdi. Elime geçen bu şeylerle ne yapmam gerekiyor. Kaç sene geçmiş hâlâ beni unutmamış.
"Telefona cevap vermesene kızım." Öykü'nün uyarısıyla telefonu açtım.
"Hayat nasılsın aşkım?" Elimdeki eskimiş mektuba bakıp cevap verdim.
"İyi Orçun sen?" dedim sıkıntılı bir sesle.
"Bomba gibiyim hadi topla eşyalarını gidiyoruz."
"Nereye" dedim şaşırmış bir sesle.
"Hayatım çok güzel bir mekan buldum Samsunda. Mükemmel bir yer. Bence çok bekletme sevgilini."
"Orçun bensiz plan yapmayı kes lütfen! Gelemem akşam nöbetim var a yok sen çok itiyorsan tek başına gidebilirsin!"
"Hayat gel diyorsam gel. Nöbetim olmadığını biliyorum. Bana yalan söyleme. Hazırlan in aşağı!" Sinirle telefonu kapadım. Yıl olmuş 2020 ben hâlâ emir altındayım. Hazırlanmak için odama gittim. Aklımda hâlâ o mektup vardı. Aradan 5 yıl kadar bir zaman geçmişti. Acaba evlimiydi? Mesleği neydi? Nerede oturuyordu? Of Hayat ya sanane kızım ya. Bavulumu toplayıp kapının önüne bıraktım. Geri odama dönüp üstümü değistirecektim. Neyseki 2 gün izin verilmişti. 2 günde dayanırdım herhalde. Hemen çekmeceden siyah boğazlı kazağımı altınada dar  kot pantolonumu giydim. Saçlarımın uçlarını hafif dalgalandırarak vazgeçilmezim olan bordo rujumu dudaklarıma sürdükten sonra hazırdım. Öyküye olanları anlatıp kapının önündeki bavulumu alıp asansösere bindim. Tam inecekken yine mi yaa!

Ve ilk bölüm bitti. Wattpadda ilk yazım. Desteklerinizi bekliyorum canlar. Biliyorum biraz acemi oldu ama bunu seviyorum. Sizlerinde sevecegine inanıyorum. Bana destek için instagram hesabım n.cng71 takip ederseniz birde hikayeme bol bol yorumcuklar ve oycuklar atarsanız beni çok mutlu edersiniz sizleri seviyorum ...
Bol bol bordolu günler😘😘😘

BORDO AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin