TANIŞMA💫

45 9 2
                                    

-Hayaaat! Nerde nasıl iyi mi? Öldü demeyin.
Bu Orçun'un sesiydi. Yoksa öldüm mü ben? Niye böyle diyordu? Hemen kapım hızlıca açıldı. Karşımda endişeli bir Orçun vardı bileği sarılırdı. Hiç değilse yaşıyordu.

- Hayatım nasıl korktum.
Topallaya topallaya geldi yanıma. Arkasından da doktor. Yaklaştı. Elini yanaklarının arasına alıp dudağıma ufak bir öpücük kondurdu. Tabi doktor hızlıca dışarı çıktı. Ah! Ne yapmıştık. Hemen çekildim. Kıskandı mı ya? Of Hayat onane senden. Banane zaten ondan. Of ne diyorsun kızım. Hemen durumdan çıkmak için farklı bir konu açtım. Orçun'a nasıl olduğunu sordum.
Biraz daha konuştuk falan. Sonra odasına gitti. Bende doktorun yanına gidecektim. Koridora çıktım. Beyaz fayansların üzerinde yürümek gayet alışık olduğum bir durumdu . Ayaklarım eskisi kadar ağrımıyordu kolay yürüyordum. Odaya girmeden önce kendime bakmak için lavaboya gittim. Allah'ım hayattan bıkmış gibiyim. Sonra biran önce gitmek istediğini farkettim ve koridora tekrardan çıktım. Nerde bu oda ya derken karşımda doktoru gördüm. O beni farketmedi. Adını bile bilmiyorum. Ama takip ediyorum yok böyle bir şey. En sonunda bir odaya girdi. Tabi bende peşinden gittim. İki dakika sonra odanın kapısını  tıklatıp içeriye girdim. Yüzüme baktı soğuk bir şekilde.  Sonra önüne dönüp dosyaları inceleme başladı. Bozulmuştum.
- Merhaba Hayat hanım ne oldu?
-"Şey... bacağım" dedim bir anda ama ağrımıyordu.
-Şöyle oturun bakalım. Ne varmış
dedi. Oturdum sonra yanıma geldi. Eğildi ayağımı eline aldı. Ağrımıyordu ne yapacaktım. Kızım sen doktorsun uydur birşeyler.
-Ağrıyormu?
- Ah! Evet orası evet evet tam orası.
-Hm ezik bacağın bu. Bir sorun varmı diye filim çektirelim.
- Yok ya gerek yok. Zaten az sonra geçer.
-Siz bilirsiniz. Doktor olduğunuz için pek karışmıyorum.
-Meslektaşım.
diyerek elimi uzattım. O da gülümseyerek elini uzattı. Bir nevi el ele tutuştuk jsjsj.
-Adım Akın Karataş.
-"Memnun oldum Akın bey. Bende Hayat Akpınar"
-Bende memnun oldum Hayat hanım. Fakat Akın derseniz daha iyi.
Ne demişti o bana. Senli benli ya kız Hayat sende vallaha şeytan tüyü var.
- Tabiki sende Hayat de o zaman.
-Tamamdır Hayat.
-Eee şey ne zaman taburcu olacağız?
-Sevmedin mi buraları?
Sevmez olurmuyum koçum en çokta seni demedim tabii.
- Şey ya ondan değil. İznim bitmek üzere.
- Tabiki. Zaten ciddi bir sorunun yok. Yarın taburcu ederiz seni.
- Tamam Akın sana kolay gelsin. Bu arada Orçun ne zaman taburcu olur?
-Çok seviyorsun  galiba.
Sadece sessiz kaldım. Diyeceğim bir şey yoktu .
-Pardon haddime değil. Onunda ciddi bir sıkıntısı yok o da yarın taburcu olur.
- Teşekkürler. diyerek odadan çıktım.
Orçun'un odasına gidecektim ki Orçun karşıma çıktı.
-Bak kızım sen benim sevgilimsin. Öyle elin adamlarıyla el ele tutuşup senlibenli olamazsın. Anladın mı?
- ORÇUN YETER SENIN SU ICI BOS KISKANCLIKLARINDAN ÇOK AMA ÇOK SIKILDIM. BEN SENI SEVMIYORUM. SIRF O PISKOPAT BEYNIN BIR PISKOPATLIK YAPMASIN DIYE SENINLEYIM. HERKESE BU BENIM SEVGILIM DEDIN. YOK ÖYLE BIR ŞEY. UNUTMA BANA YAPTIĞIN SEYLERI. BITTI BITIRDIM!
Ne demiştim ben ya Hayat sen çok salaksın. Aman ne salaklığı ya iyi yaptın.
- SENI OLDURURUM . dedi ve boğazıma yapıştı. O sırada bir şey oldu ve Orçun yere serildi. Bende dururmuyum hemen karın boşluğuna bir tekmede ben indirdim. Arkama döndüm ve süpriz AKINN.
-Ç...çok teşekkür ederim.
- Önemi yok bu serefsize az bile.
-Çok centilmensin. dedim mırıldanarak.
-Tesekkur ederim.
-HA?
- Centilmensin dedin ya.
-E..evet önemli değil canım yaa. Rezillikte yolları kat etmiş olan Hayat Akpınar'ı sahneye davet ediyoruz. Of Hayat of...

Evet gençler bölüm sonu keyifli okumanız dileğiyle... Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin 😍😘😘😘

BORDO AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin