MERSİNLİ 😉

17 4 2
                                    

-Kanka noldu size kaza yapmışsınız.
- Evet Öykü telaşlanma. Ufak tefek yaralandık. Ciddi bir durum yok.
-Çok korktum ya evin tapusunu bana vermeden tahtalı köyü boylayacaksın diye.
Ah öykü salak öykü...
- Kızım ya ne kadar çıkarcısın. Bak sağ kolum kırık ona göre alıştır kendini işleri sen yapacaksın.
- Tamam bebek sen sağ salim gelde gerisi bende.
-Ya Öykü gerçekten gözlerim yaşardı.
-Aşk olsun ne zaman dedin de yapmadım.
- Hıçbir zaman Öykü. Neyse toparlanmam lazım. Görüşürüz.
dedim ve telefonu kapattım. Şimdi asla ve asla o piskopatla gidemezdim. Eee nasıl gidicem?
- Merhaba Hayat.
- Merhaba Akın. Ben de toparlanıyordum.
- Hayat istersen benim de Mersin'de konferansım var. Sende benimle gel hem senide bırakırım evine.
-Sıkıntı olma...
- Yok ya ne sıkıntısı.
- Tamam o zaman. Eşyalarımı toplayayım. Sana haber veririm.
- Oldu o zaman ben aşağıdayım. dedi ve gitti. Ay ne giysem acaba. Hemen vazgeçilmezim olan bordo rujumu dudağıma sürdüm. Hemen üzerime t-şort giydim. Altınada tayt. Hazırdım.  Aşağıya indim. Akın beni karşıladı elimdekileri aldı. Sonra ön koltuğun kapısını açtı. Biraz zaman geçtikten sonra yola çıktık. Biraz konuşmak istiyordum.
-Akın sevgilin varmı?
- Yok ama sevdiğim var?
- Hım nasıl  biri güzel mi?
- Hemen anlatayım. dedi ve arabayı durdurdu. Napıyordu bu ya. Kemerini çıkardı bana doğru yaklaştı. Ellerini saçıma geçirdi öyle güzeldi ki kendimi kaptırmıştım.
-Saçları senin ki gibi simsiyah. dedi ellerini bu sefer yanaklarıma değdirdi ve gözlerime bakıyordu.
-Gözleri senin ki gibi ela.
dedi ve bu sefer dudaklarıma bakıyordu vücudum hicbir sey yapamıyordu. Âdeta uyuşmuştu. İyice yaklaştı. Dudağı dudağıma değdi. Bende ona karşılık verdim. Anladım ki ben onu ilk gördüğümde sevmişim. Şuanda o ilk öpücük baya büyümüş adeta kocaman bir deprem olmuştu napıyorduk biz. Hemen hızlıca kemerimi çıkardım ve uyum sağlamaya devam ettim. Buna dur demeliydim.
Yavaş yavaş çekildim. Ama bırakmaya meğilli değildi. Bu sefer hızlıca çekildim.
-Dudakları aynı seninki gibi bordo. dedi evet beni seviyordu.
-Akın ne yaptık biz.
- Hayat  ben seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum.
- Bana böyle davranamazsın. Ben sevmiyorum. dedim ama seviyordum.
- Hayat böyle yapma artık seninle bir anımız oldu. dedi ve yine öpmeye başaldı...

- Hayat hadi uyan geldik. dedi ne olmuştu ne yaşamıştım ben ya hemen gözümü açtım bizim evin önündeydik. Oh ya rüyaymış.
-Ne çabuk geldik. Sen nerden biliyorsun bizim evin adresini?
- Sen uyurken arkadaşın Öykü aradı. Bende seni uyuduğunu ve evinizin nerede olduğunu bilmedigimi söyledim o da adresi verdi.
-Gerçekten çok teşekkür ederim Samsunlu.
- Önemli değil.
-Neyse ben gideyim.
-Bu arada Samsunlu değil Mersinli. dedi ve göz kırptı. Bende ne demek istediğini düşünerek arabadan indim ve merdivenlere doğru ilerledim.

EVEEEET BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK. ÇOK GÜZEL YORULMALAR ALIYORUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. DAHA DAHA BORDOLU GÜNLER GELECEK. BANA DESTEK ICIN VOTE VE YORUMLARINIZI BOL BOL VERIN. EĞER BIR DUSUNCENIZ VARSA DM DEN YAZABILIRSINIZ. SIZI SEVIYORUMM😘😘

BORDO AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin