Draco
Keď som otvoril oči Snape nado mnou stál a jeho obočie bolo zvraštené. Bolo mi strašne. Periferným videním som zbadal že Hermiona sa usmieva no nebola vhodná chvíľa na usmievanie. Na Hermionu som hodil škaredý pohľad a teraz sa už tvárila nevinne.Hermiona
Snape na mňa začal kričať aby som vypadla lebo som z chrabromilu a nie zo slizolinu alebo niečo také. Proste blbosti. Ja som na chodbu vybehla tak ako som bola. Nahá. V jednej ruke som držala uniformu a v druhej topánky. (Našťastie bolo ešte vyučovanie. Aspoň pre niektoré triedy). Takže som išla po chodbe vyzlečená. Nikoho som zatiaľ nestretla takže mi uľavilo. Iba pred chrabromilskou klubovňou to bolo strašné. Asi všetkým chrabromilčanom oznámili že majú niekam ísť, pretože sa vyhrnuli z klubovne. Ron išiel s Harrym medzi poslednými. Začala som utekať no Ron ma zastavil. Chytil ma za ruku a ťahal k sebe. ,,Keď už si takto ja to robiť nemusím''povedal a ja som sa začala báť čo nastane pretože jeho''fylozofyckým'' úvahám som nikdy nerozumela. Ale hneď som to pochopila. Povedal Harrymu aby išiel dopredu že on ho dobehne... A mňa začal ťahať do jeho spálne kde okrem toho spával aj Harry a ešte nejaký chalani. Urobil presne to isté ako Draco. Hodil ma na posteľ, vyzliekol sa ľahol si ku mne alebo skôr na mňa a začal ma bozkávať. Dá sa povedať že sme mali sex. Ani bolo to iné ako z Dracom ale horšie. Mne to nevadilo. Nechala som ho. A však aj tak z Dracom už nebudem kvôli Snapovi.
ESTÁS LEYENDO
DRAMIONE
FantasíaRon je celkom fajn. Rozmýšľala Hermiona celou cestou do Veľkej siene. Ale Draca nikto neprekoná. Je to moja láska... Ak chcete vedieť ako príbeh pokračuje čítajte moje DRAMIONE.