giriş.

450 67 35
                                    

jimin mutsuzdu. astronomi klubünü seçme amacı kesinlikle bu değildi.

beyaz saçları ve kırışık suratıyla "bu kulüpte yapacağın tek şey odayı temizlemek olur. eğer vaktin yeterse." demişti fizik hocası. yüzündeki bilmiş gülümseme jimin'in yumruklarını sıkmasına neden olmuştu.

"ah bir arkadaşın daha var. ikiniz de neden bu kulübü seçtiniz bilmiyorum ama bu hafta uğraşacağınız tek galaksi örümcek ağları galaksisi!" çok komik bir şey söylemiş gibi kahkahalar atarak jimin'in yanından ayrılmıştı.

jimin, o anı tekrar düşününce bile sinirden ağlamak istiyordu.

zorlama adımlarla astronomi odasının kapısının önüne geldiğinde kapıyı yavaşça açtı.

içerideki toz dumanı anında öksürmesine yol açarken tişörtünün yakasını burnuna kadar çekti.

hocanın ne demek istediğini daha iyi anlıyordu.

senelerce içeri girilmemiş gibiydi. birçok eşyanın üzeri örtüyle kaplanmış ve her şey üç katman tozdan oluşuyordu.

ileri doğru ilerlediğinde arkası dönük çocuğu fark etti. bu hocanın bahsettiği diğer çocuk olmalıydı.

duvara kaplanmış uzay fotoğrafına bakıyordu çocuk.

jimin sakince yanına ilerledi. çocuk etraftaki toz bulutundan etkilenmiyormuş gibi görünüyordu.

ayağının altında bastığı teleskop büyük bir gürültü çıkarırken çocuk da jimin'e baktı.

gözleri birleştiğinde jimin, asıl astronominin çocuğun gözlerinde saklı olduğuna yemin edebilirdi.

cosmo :: jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin