Mira & Kerem'in ayrılığından sonra Mira'nın psikolog randevusu
''Ben ne hissediyorum onu bile bilmiyorum. Onu bıraktım inanabiliyor musunuz? Yüzüğü ile bıraktım. Neden yapamadım anlamıyorum. Korktum hayal edebileceğim en korkunç savaş gerçekleşti. Kendimle savaşıyorum eğer bu savaşı kazanırsam kendimi öldüreceğim. Çok zor inanın çok zor. Bundan kurtulmak istiyorum. Onu geri istiyorum. Onunla olmak istiyorum. Çok zor geçiyor. Yeni yıl partisine bile katılmadım. Halbuki önceki yıl onunla geçirmiştim. Şimdi yapamadım. Onu çok özlüyorum. Ona dokunamıyorum , tek kelime bile edemiyorum''
Doktor sırtını gevşetti ve Mira'nın yüzüne odaklandı.
''Ağır depresyon semptomların var Mira. İlacını kullanıyor musun?''
''Doğru düzgün kullandığımı söyleyemem''
''Bak artık işine odaklanabiliyorsun ilaçlarını düzenli kullanırsan her şey düzelecek söz veriyorum'''
''Emin misiniz? Onu geri alabilir miyim?''
''Onu çok iyi bilemem ama sorunu ona anlatırsan belki bir ışık doğar Mira''
''Teşekkür ederim.''
''Haftaya görüşürüz Mira. Kötü hissedersen arayabilirsin''
''Teşekkür ederim. İyi günler''
Mira tam kapıdan çıkarken doktor son cümlesini kurdu.
''Alkol yok unutma Mira''
Mira gülümsedi ve kapıdan çıktı.
Şimdi Mira düştüğü yerden kalkmaya çalışıyordu, Kerem'i geri alabilmek için çabalıyordu. Fakat ya Kerem onun deli olduğunu düşünürse o zaman ne yapacaktı? Bu korku her şeye engel oluyordu. Azıcık cesaret kırıntısı gerekiyordu. Sanırım bunu sadece alkolle yapabilirdi. Ama doktorun dediği gibi alkol yoktu.
Topla Mira kafanı topla.
Mail mi atsaydı? Hey Kerem bey merhaba. Ben delirdim. Saçmalık! Yüz yüze yapmalıydı. Sahile doğru ilerledi. Bankta gözlerini kapattı ve tatlı rüzgarı yüzünde hissetmeye başladı. Bir yolunu bulacaktı ve sevdiği adamı kollarına alacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canhıraş
ChickLit''Sanırım evlenmişsin'' dedim gülerek. İçim kor gibi yanarken onu bıraktığım günü hatırladım. ''Ah hayır, nişanlandım düğün ekime doğru'' dedi alyansını gösterirken bana en güzel gülüşünü sundu. ''Tebrik ederim'' dedim arkamı dönerek ilerlemeye ba...