Okulun son Gününe az kaldı ders işlemiyoruz. Devamsızlığım fazla diye gelenlerdenim yani. Sonunda bu senede bitti lise 4 başlayacak bence kolay olur tek zor Kısım seçimler. Tek bir şık olsa kolay ama bir Sürü, bir Sürü Seçenek arasından hangi dersi seçicem bilmiyorum mezun olduktan sonra neler yapıcam yoksa ölüp unutulacakmıyım hiç bir şey bilmiyorum. Benim için depresyonda olan kız diyorlar her zorlandığımda gökyüzüne bakıyorum her zaman annem olmuyor ama annemin en yakın arkadaşları hep ordalar onlara bakıp anneme onunla hemen Şahsi bir konuşma yapmam gerektiğini söylemelerini söylüyorum. Bir kaç saate kalmaz annem geliyor. Aslında bir çok çocuğa göre annemle daha çok konuşuyoruz. Ders zili çaldı ve okul bitti. Yarın karneleri alcaktık. Ne heyecanlı ama !! Eve geldim kimse yoktu babam bana gülümseyerek balkondan girdi elinde iki kart vardı Antalya da bir villa kiraladığını ve yaz tatili için orda 2 ay kalcağımızı söyledi heyecandan zıplamaya başladım Antalya'nın güneşi en bol olan yerlerden biridir ayrıca annemle bol bol vakitte geçirecektik. Karneleri alır almaz eve koştum valizimi hazırladım. Yarın yola çıkıyorduk tüm Arkadaşlarıma mesaj attım. Yani Esraya. Ve yatağıma uzandın hayal kurmaya başladım çok güzel değildim ama çirkinde sayılmam buyüzden yaz aşkımı bulabileceğimi düşündüm. Kafamı kaldırıp saatte baktığımda 5:30 du hemen Kalktım hazırlandım babam Çoktan hazırlanmış kapıda bekliyordu. Arabaya bindik ve yolculuk başladı. Yolda bir Sürü farklı yer gördüm ve farklı insanlar. Sonunda villaya vardık çok güzeldi. Bir sitenin içerisindeydi aynı tarz 6 villa vardı. Ve içlerinden birinde kesinlikle benim yaz aşkım oturuyordu. Villaya eşyaları yerleştirdik ve babamın kucağına atladım bu bizim kendi aramızda teşekkür ederim demek. Ardından balkona oturup yaz aşkımın geçmesini bekledim. Saat 12:00 olmuştu ama hala bir erkek bile geçmedi. Hayal kırıklığına uğradım. Rahatlamak için mayolarımı giyip havuza indim. Biraz güneşlenmek için Güneş kremimi sürmeye başladım. Tam o sırada arkadan bir ses " istersen yardım edebilirim" dedi. bu ses Evet bu ses yaz aşkım kesinlikle buydu arkamı saçımı savurarak döndüm tam "neden olma..." Dedim. Arkamı döndüğümde 13 yaşında bir oğlan çocuğuyla karşılaştım. Çocuğun babam kadar bıyıkları vardı bende " bıyıkları olan sapık bir çocuğumuz eksikti" diye mırıldandım ve şapkamı takıp gözlerimi kapattım. Uyandığımda saat 2:00'di ve hala hayalimin Aşkın'ı göremiyordum belkide hiç bulamayacaktım ve yaşlı ve kedilere tapan bir nine olarak ölücektim. Bunları düşünürken Güneş yağımın az kaldığını hatırladım ve Üstüme normal Kıyafetler giyip markete çıktım market çok büyüktü ve "aradığın şeyi bulmak imkansızdır burda" diye mırıldandım. Ardından arkamdan bir ses " size yardımcı olabilirim" dedi 13 yaşında bir çocuk olmadığından emin olmak için arkamı hemen döndüm ve 13 yaşında olmadığına kanaat getirmek için yaşını sordum.gülümsedi "17" dedi o anda Gözlerimiz birbirine bakmaya başladı. "ilk görüşte aşk Böyle oluyordu demekki" dedim. tabi yanlışlıkla bunu sesli söyledim. gülümseyerek "anlamadım" dedi. Anladığı Gözlerinden belliydi. "Güneş güneş şey.." Dedim ve önüme döndüm hızlıca yürümeye başladım. Hatta koştum. Eve geldim Yüzümü yastığa bastırarak Çığlık Attım. Aşık olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim güneşimiz
Teen FictionGüneş bana çok özel geliyor. Küçükken annem Ölmeden önce bana hasta yatağında güneşi işaret ederek 'bu benim, sakın yalnız kaldın sanma ben her daim seni izliyeceğim. mutlu ol, üşüdüğünde seni ısıtıcam. seni ışığımla aydınlatıcam. karanlıktan bir gü...