Prolog

1.6K 72 11
                                    

Běžela jsem tmavou uličkou města, převlečená v černém obleku, který trochu připomínal ten mámin. Tony mi znovu něco sarkasticky pořvával do vysílačky v uchu a Nat se mě i přes to snažila navigovat.

,, Teď do leva, a pak jednu uličku rovně a... ",, A pozdrav svého tatínka." ozval se Tony se svým obvyklým sarkastickým úšklebkem, který jsem ani nemuslea vidět.

,, Sakra Plechovko, mám dopadnout gang černých můžu, protože ty jsi údajně nebyl schopný pohnout prstem. Dělám tady práci za tebe, fajn? Tak mě konečně prestaň přerušovat. " Snažila jsme se znít klidně, ale ve skutečnosti se mi v těle rozlévala vlna zlosti.

Chvilku bylo ticho, dokud Tony nevyprskl smíchy.,, Strašně ráda bych tě zmlátila, a věř, že bych to udělala, kdyby to od minulého incidentu nezakázal Fury." Procedila jsem mezi zuby. Najednou mě zahltil nepříjemný pocit, že mě někdo sleduje. Cítila jsem pohyb dotyčného a pomalu zastavila svoji chůzi.. Ehm.. Teda ne, že by byl ten někdo nějak cítit, ale.. Uhm.. Jak to jinak nazvat...

,, Někdo mě sleduje," zašeptala jsem a Tony mi konečně přestal řvát do ucha. Zastavila jsem se úplně a jen poslouchala. Vyskočila jsem na popelnici a dřív, než dotyčný stihl něco udělat, jsem seskočila a kopla ho do nosu. Držela jsem ho pod krkem a vytáhla ho na světlo z pouličních lamp. Hluboce jsme si povzdychla a pustila ho.

,, Je to jen Parker. Nejspíš jsem mu zlomila nos, budu potřebovat odvoz. "
Tony se znovu rozesmál jako malá holčička a mě to lezlo na nervy, takže jsem sluchátko rukou rozbila a dupla na něj. Sedla jsem si na popelnici a hlavu si podepřela rukama. Určitě v tom má Tony prsty. Kdo taky jiný...

Že je hezký? Ozval se, když jsem koukla na Petera.

Asi bych vás měla seznámit s mým vnitřním hláskem. Jediná informace, co o něm potřebujete vědět, je to, že je šílené otravný... Hej!

Měl na sobě svůj pavoučí převlek, nebylo mu vidět do tváře, ale stejně mi bylo jasné, že mu teče krev z nosu, a nebo ho má zlomený, protože se za něj držel. Vyděšeně na mě koukal, což jsem poznala jen díky tomu, že bílé pavoučí oči byly rozšířené.

Super, mám ho hlídat a já mu místo toho zlomím nos.. No ty jsi to zase dopracovala Is....

----

Ano, dohrabala jsme se k tomu. Konečně jsem napsala prolog. Je to malinko zmatené, ale v průběhu se vše vysvětlí.. No budu muset to vysvětlit 😅.

Tak zase u nějaké další... Někdy...
Papa 😘.

Who I Am?Kde žijí příběhy. Začni objevovat