Gdy dotarłam do drzwi madre szkolnej przeszły mnie ciarki czy to na pewno dobry pomysł skoro i tak mnie mogą wymierzyć ze swoich łibli łubli. Po chwili bez pukania wbiłam do jej domu wiedząc, że stoi ona u progu drewnianego panelu. Gdy zobaczyła moją walizkę od razu powiedziała dwa magiczne słowo, pozwólcie, że zacytuję: "speirdalaj kurwiu". W sumie się tego spodziewałam. Przecież znam ją od długiego okresu czasu zwanego kilka lat. Jakby was to interesowało i tak wbiłam jej na chatę i powiedziałam co się święci. Nie wiem czemu nazwała mnie głupią... przecież tylko powiedziałam jej o tym FBI bo cóżbym miała zrobić. Na szczęście najświętszego spaghetti wpuściła mnie i tak i tak. Po chwili gadania z nią postanowiłam wyjąć moją ukochaną i opowiedzieć madre całą historię. Gdy rozłożyłam ukochaną na stole majne bfffff od razu zauważyła, że to jest ta temperówka z którą się miziałam na ulicy. Nie powiem zaskoczyła mnie, że to widziała. Gdy powiedziałam jej naszą historię i dlaczego tu jestem zaczęła mi gratulować nowego związku. Ja miałam tylko wypisane wielkie wtf na ryju. Ucieszyłam się, że była radosna z tego faktu. Była już noc, gdy dobranocka się skończyła zadzwonił telefon od mojej real madre. Okazało się, że FBI wbiło nam na chałupę i zaczęli się o mnie pytać. Kazałam jej powiedzieć, że wyjechałam do USA lol. O dziwo uwierzyli jej i zwinęli się do stanów umysłowych ...YMMMMMM znaczy zjednoczonych. Rano powiedziałam szkolnej matulce, że zostaję u niej jeszcze tylko jeden dzień, więc może otwierać picolo. Next dej wróciłam już na stare śmiecie. I nie zgadniecie co się stało.... KOLEJNE JEBANE PÓŁ ROKU MINĘŁO TAK SAMO (chociaż cieszę się bo nasze stosunki z moją ukochaną pogłębiły się). NIC KOMPLETNIE SIĘ NIE DZIAŁO, MIAŁAM JUŻ KURWA DOŚĆ. Na szczęście coś się znowu odjebało, tylko że wtedy miałam już 22 lata i dawno nie mieszkałam z rodzicami. Ale może na to będzie czas kiedy indziej.
=============================================================================
Hi SiStErS~ Kolejna część wbiła więc czytajta, czytajta mądrzejsi będziecie itp. itd.W next części zrobię więcej romansu i pikanterii więc oczekujcie.
To chyba tyle więc papapapapapapapapapap~~
CZYTASZ
==Ostra miłość==
عاطفيةOstra miłość to piękna opowieść o ciekawej znajomości, która przerodziła się w miłość. Jest to yuri. A tak serio uważajcie bo to to będzie rak nad rakami lol