@SagaCiara kérésére!
Lemon!
(T/N)-te nevedEgy fárasztó nap után már másra sem tudtál gondolni,mint a pihe puha ágyadra. A mai napon a parancsnokod nagyon sok dolgot sózott a nyakadba. Szerettél a Katonai rendőrség tagja lenni,de a nehezebb napokon nagyon fárasztó volt.
A szobátokba,visszatérve,amit Annieval osztottatok meg,csak ledobáltad a ruháidat,és átöltöztél valami kényelmesebbe. Nem tudtad,hogy a szőke lány vajon merre lehet,de jelen pillanatban nem is érdekelt. Mivel egy kis lazításra vágytál,elmentél megkeresni a barátaidat.
Hamarosan meg is találtad őket,és leültetek beszélgetni. Idő közben előkerült egy üveg alkohol is,és a hangulat egyre oldottabb lett.
Az egyik fiú a társaságból,név szerint Terry,eléggé feltűnően próbált udvarolni neked,azonban szegény fiú nem is sejtette,hogy semmi esélye nincsen nálad. Neked ugyanis már más felé húzott a szíved. Annie,habár soha nem közeledtél felé ilyen szándékokkal,már nagyon régen tetszett neked. Azonban még nem volt elég bátorságod eléállni,és elmondani neki,hogy hogyan érzel,na meg aztán leégetni sem szeretted volna magadat.Már talán éjfél is elmúlt,amikor elköszöntél a kis társaságodtól,és kicsit dülöngélve,de elindultál vissza a szobádba. Valahogyan vissza jutottál,de amikor benyitottál,nagy meglepetésedre Annie még ott ült,és olvasott.
-(T/N),hol voltál eddig?-kérdezte tőled,amiből nem sokat fogtál fel.
-Ööö..a srácokkal beszélgettünk..-csuklottál egy nagyon a mondatod végére. A fejedben a forróság egyre nagyobb lett,és már alig tudtál gondolkozni.
Szinte öntudatlan állapotban indultál el a másik lány felé.-(T/N),aludnod kéne-de a lány nem tudta befejezni a mondatát,ugyanis nagy hévvel tapasztottad ajkaidat az övéire.
Érezted,hogy a lány kicsit meglepődött,de mintha nem mutatta volna az ellenkezés jeleit.
Az alsó ajkait megnyalva kértél bejutást a szájába,amit ő meg is adott. Ekkor már szinte az ölében ültél,mivel a lábaid felmondták a szolgálatot. A nyelveitek csatát vívtak,miközben a kezeid elkezdték bebarangolni a szőke lány testét. Azonban ő sem maradt tétlen,ajkaival tovább haladt a nyakadra,ahol nedves puszikat hagyott,néhány helyen meg is szívva azt.Az ajkaidat halk sóhajok hagyták el,miközben hagytad,hogy Annie átvegye az irányítást. Soha nem gondoltad volna,hogy a lánnyal majd ilyen helyzetben leszel.
Ekkor megérezted a lány kezeit a pólód aljánál,így a kezeidet felemelve segítettél neki levenni a ruhadarabot. A lány kezei egy másodperc alatt kicsatolták a melltartód pántját is,így már semmi sem takart el felül.-A-annie..
-Shh,ne takargasd magad,
(T/N),lazulj el.
Úgy is tettél,ahogy a lány mondott. A melleidet vette kezelésbe,az egyik mellbimbód a szájában volt,a másik melledet pedig a kezével izgatta. Te csak sóhajtoztál.Fogalmad sem volt,hogy mennyi ideje kényeztettétek egymást,az utolsó emléked az volt,hogy a lány karjaiban alszol el.