Marco x reader

492 23 3
                                    


@kelecsenyiimola részére!

(T/N)-te neved

Éppen a háztetőkön ugráltál, felkészülve arra, hogy ha felbukkanna egy titán,végezni tudj vele.

Már indultál volna megkeresni a társaidat,amikor észrevetted Reinert,Bertholdot és Anniet,a lábuknál pedig egy személy feküdt,akit a távolság miatt nem tudtál beazonosítani,de amikor közelebb értél,Marcot vélted felfedezni a személyében.

Fogalmad sem volt,hogy Reinerék mit akarnak vele,de úgy gondoltad,hogy távolabbról figyeled őket,és ha történne valami,majd közbe avatkozol.

A következő pillanatban arra lettél figyelmes,hogy mintha Annie éppen Marco 3D felszerelését venné le. Nem értetted,hogy mit akarnak vele,hiszen anélkül egészen biztosan meg fog halni.

Ekkor a három ember Marcot hátrahagyva egy másik háztetőre ugrott,de ezzel egyidőben egy titán is feltűnt,ami éppen a szeplős fiú felé közeledett.

Nem álldogálhattál ott tétlenül,egyből Marco segítségére siettél,mielőtt a bestia megfoghatta volna. Habár egy kicsit nehezen bírtad el,de sikerült egy másik háztetőre vinni magatokat,lehetőleg jó messzire Reineréktől.

-Marco,jól vagy?-kérdezted tőle kétségbeesetten,mert az arca nagyon fehér volt.

Ekkor vetted észre,hogy a fiú szemében könnyek csillognak,a következő pillanatban pedig se szó,se beszéd nélkül átölelt. Jó szorosan szorított magához,és érezted,hogy egyre jobban rázkódnak a vállai. Aztán finoman eltolt magától,és a szemedbe nézett.

-(T/N)-chan,köszönöm,hogy megmentettél! Ha te nem vagy ott,már biztosan meghaltam volna..

-Ugyan,ez alap dolog. Viszont nem értem,hogy Bertholdék miért hagytak ott téged. Amíg biztonságos helyre nem érünk,ahol kaphatsz másik felszerelést,résen kell lennünk.

Attack on Titan OneshootsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang