@Lunagirl666 részére!
(T/N)- te neved
(H/Sz)- hajad színe
(Sz/Sz)- szemed színe
A nevem (T/N). Egy átlagos lány vagyok (H/Sz) színű hajjal, és (Sz/Sz) színű szemekkel.
Az apukám kereskedő,így sokat kell költöznünk a falakon belül. Éppen ezért, gyerekkoromban nem sok barátom volt. Az egyetlen,akire emlékszem,egy Jean nevű fiú volt,akivel legutoljára 5-6 éve találkoztam.
Elhatároztam, hogy jelentkezek a katonai kiképzésre, és csatlakozom a Felderítő Egységhez.
A szüleim támogattak ebben,így nem is kell mindig velük költözködnöm mindenhova.
A kiképzés holnap fog kezdődni,bevallom,félek egy kicsit,de tudom,hogy jól döntöttem.
Másnap
A kiképzőhelyre már korán reggel meg kellett érkezni, aki késett azt pedig nem várták meg. Sok embert láttam, és csak remélni tudtam, hogy lesznek barátaim közölük.
Átadták nekünk az egyenruhát, és mondták, hogy sorakozzunk fel. Én egy szőkés-barnás hajú fiú mellett álltam, aki nagyon ismerős volt valahonnan. Az egész beszéd alatt magamon éreztem a tekintetét, de nem tulajdonítottam neki különösen nagyobb figyelmet.
Miután végeztek a monológgal, megmutatták, hogy hol fogunk lakni. Én egy fekete hajú lánnyal, mint később kiderült, Mikasával, és Sashával, kerültem egy szobába.
Vacsoránál is velük beszélgettem, amikor is megszólított a fiú korábbról.
-Izé..(T/N),ki tudnál jönni?-kérdezte.
-Persze,de honnan tudod a nevem?
Erre már nem válaszolt,csak elindult kifele.
Mikor kiértünk, újra megszólalt.
-Tényleg nem emlékszel rám? Kisebb korunkból sem?-kérdezte reménykedve.
-J-Jean? Tényleg te vagy az? Akkor ezért voltál ennyire ismerős.-vágtad magad kupán.
-Igen, én már az első pillanatban megismertelek, még mindig olyan gyönyörű vagy,mint régen.-villantott feléd egy mosolyt.
Te erre csak elpirultál, de egyben örültél a véleményének.
-Tudod (T/N),már soha nem fogom hagyni,hogy elválasszanak.-éppen szólni akartál valamit,de a következő pillanatban megérezted ajkait a sajátodon. Mind a ketten belemosolyogtatok a csókba, és csak hosszú percek múlva váltatok szét.
-Én sem Jean,én sem.-mosolyodtál el.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshoots
FanfictionAttack on Titan rövid történetek. Kérések zárva!