Levi x reader

1.2K 48 19
                                    

Sziasztok,ez a story @_Saiko_chan_számára íródott,remélem,hogy tetszik^^(csak így engedte jelölni bocsi><)

[T/N]-te neved

A titánnokkal teli világban,hiába ügyes az ember,akkor is elég egy apró hiba,és mindennek vége.
A mostani felderítő út alkalmával igaz,hogy nem szenvedtetek hatalmas veszteséget,de bekövetkezett az,amitől sokan féltek.
A saját szemeddel láttad azt,ahogyan Rivaille Hadnagy lova megijed,Ő maga pedig az oldalával egy kisebb kiálló sziklára zuhan.

A társaiddal egyből megálltatok,hogy segítsetek neki.Noha látszólag gyorsan feltápászkodott,látszott a mozgásán,hogy az oldalán keletkezett seb miatt nehezen mozog.A Hadnagy lova pedig nagyon úgy látszott,hogy nem tud rendesen ránehezkedni a lábára,így valamelyikőtök mögé kellett felülnie.
-(T/N),mögötted elég hely van még a Hadnagy számára.Mondta a vezetőtök,és ezzel el is dőlt,hogy ki mögé kerül a kis potyautas.

Amint felsegítették mögéd Levit,minden izmod megfeszült,hiszen érezted,ahogy a mellkasa egy kicsit hozzáért a hátadhoz.
-Oi,kölyök,ne legyél már ennyire merev,nem tudok hátrébb ülni,így is szinte a ló seggén ülök.
-B-bocsánat csak..

Jobbnak érezted,ha inkább nem fejezed be a mondatot,így inkább az útra öszpontosítottál.
Amikor már mindenki felzárkózott,és gyorsabb tempóra kapcsoltatok,érezted,ahogy Levi megfogja a derekad,hogy tudjon kapaszkodni.

Te pedig csak ültél ott mint egy cövek,és azon gondolkodtál,hogy hogyan lehetséges az,hogy egy ilyen dolgot is átéltél már.Hiszen valljuk be,az osztagban már szinte minden lány fantáziálgatott már a Hadnagy izmairól,amik történetesen éppen a te hátadhoz voltak vészesen közel.

Amikor már a falak is látótávolságon belül voltak,lelassítottál egy kicsit,a többiekkel egy tempóban.
A következő pillanatban pedig már arra eszméltél,hogy vissza is értetek.A lovaddal megálltál egy szimpatikus helyen,de aztán eszedbe jutott,hogy ugyebár Levinek kellene először leszállnia,de ő most erre magától valószínűleg képtelen,ezért te kászálódtál le a nyeregből,utána segítettél neki is.
-Hadnagy,azonnal el kell látni a sebét,mert elég könnyen elfertőződhet.

-Tisztában vagyok vele,éppen oda indultam volna,tch..

Inkább nem firtattad tovább a témát,hanem leszerelted a lovadat,és raktál elé némi zabot.

Ezek után indultál is az orvosi szobába,hiszen jól értettél a sebek fertőtlenítéséhez és kezeléséhez.

-Francba,ha csak hárman vagyunk akik ellátják a sebesülteket,estig sem végzünk..

Igazad is lett hiszen már hat óra is elmúlt,de még mindig volt kettő katona,akiket el kellett látni.Most,hogy jobban szemügyre vetted őket,az egyikükben Levi személyét vélted felfedezni.

Sasha már el is kezdte lefertőtleníteni a másik katona sebét,így Rivaille hozzád sétált,és leült.

Az ingje az oldalánál már rendesen át volt vérezve,és eléggé megijedtél,miután levette az ingjét,és nem csak attól,hogy mekkora lett a seb az oldalán,hanem mert most láttad először a szépen kidolgozott izmait először így szemtől szemben.

Inkább gyorsan hozzáfogtál,hogy ellásd a sebet.

-Előre szólok,hogy ez egy kicsit csípni fog,de muszáj lefertőtlenítenem mielőtt összevarrom és bekötözöm.
-Csak csináld,minél gyorsabb annál jobb,nézzet a szemedbe Levi.

Nyeltél egy nagyot,és elkezdted csinálni.
Igyekeztél óvatos lenni de a Hadnagy egyszer így is felszisszent te pedig nem győztél szabadkozni miatta,de végül sikeresen végeztél vele.
Rivaille pedig visszavette magára az ingjét,és óvatosan felállt a helyéről,majd az ajtó felé vette az irányt.

Mielőtt kilépett volna az ajtón,egy kicsit rekedt hangon megszólalt
-[T/N],ha összepakoltál,szeretnélek látni az irodámban.

Miután kimondta a szavakat,a levegő is megrekedt a tüdődben,mert valami féle furcsa csillogást véltél felfedezni a szemében,de sehogyan sem jöttél rá,hogy mi lehet az...





Ne haragudjatok,hogy ennyit csúsztam,többet nem fog előfordulni.
A másik meg az,hogy mivel ez az első ilyen xReaderem,tudom,hogy nagyon a béka segge alatt van,de igyekszem rajta csiszolni a jövőben^^

Attack on Titan OneshootsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora