I see u.....

3.8K 223 0
                                    

"မိုးကေတာ္ေတာ္ႀကီးတယ္ ငါ့တူရ...လမ္းေတြေတာင္ ေရေတြျပည့္ေနၿပီ....''

ဒ႐ိုင္ဘာ ဦးေလးႀကီးစကားေၾကာင့္ winစိတ္ပိုပူလာရၿပီ...

သူတခါမွမေရာက္ဖူးတဲ့ ဒီေတာင္ေပၚေဒသကို ေရာက္ေရာက္ခ်င္း အခုလိုမ်ိဳးၾကံဳလာရေတာ့ သူငိုခ်င္လာတယ္....

သူ႔အေဖာ္ျဖစ္တဲ့ အကို khenကလဲ ဒီေန႔ လာႀကိဳမယ္ဆိုၿပီး ေဆးရံုမွာလူနာမ်ားလို႔ မလာျဖစ္ေတာ့ သူ႔မွာ ကားငွါးၿပီးသာ လာခဲ့ရေတာ့တာေပါ့....

"ဝုန္း...... ''ဆိုတဲ့ အသံနဲ႔အတူ သူတို႔ရဲ႕ မလွမ္းနားမွာ ႐ုတ္႐ုတ္သဲသဲေတြေတြ႔ရတယ္...

မိုးကညတအားသဲေနေတာ့ ည ၇နာရီက ပိုၿပီး ေမွာင္မဲ ပိတ္သိပ္ေနေတာ့တာေပါ့...

"ဘာျဖစ္တာလဲ မသိဘူးေနာ္... ''win ေရရြတ္လိုက္ေတာ့ ကား​ေမာင္းေနရာမွ ခနဆင္းႀကိတယ္...

ျပန္ေရာက္လာေတာ့'' ဒုကၡပါပဲ ငါ့တူရာ တံတားက်ိဳးသြားတာကြ ဘလိုလုပ္ၾကမလဲ ေနာပ္ျပန္လွဲ႔ဖို႔ကလဲ တအားေဝးသြားၿပီ....''လို႔လဲေျပာေရာ win ပိုငိုခ်င္သြားတယ္....

ထိုစဥ္......

"ဒီမွာ႐ွင့္ ဒီမွာ..... ဒီအနားမွာ ဆရာဝန္အိမ္ေတဘာေတိွႏိုင္လား''ဆိုၿပီး မိန္းမႀကီးတေယာက္နဲ႔ ဦးေလးႀကီးတေယာက္ ကားနား လာကပ္ေမးတယ္....

"က်ေနာ္က ဆရာဝန္ပါ...ဘသူ ဘာျဖစ္လို႔ပါလဲ ''

"အေတာ္ပဲေပါ့...က်မတို႔ သခင္ေလး ေတာင္ယာထဲက ျပန္လာတာ ဆိုင္ကယ္ေမွာက္လာလို႔ပါ....ဒီက ဆရာေလး လိုက္ခဲ့ေပးလို႔ရမလား?''

"ဟုတ္ကဲ့ ရပါတယ္ ဒါေပမဲ့ တခုေလာက္ေတာင္းဆိုလို႔ရမလားဗ်....''

Winေခါင္းထဲမွာ ဒီမိုးရြာထဲ တည္းဖို႔ အိမ္လိုတယ္ေလ....
အခုလို သူလဲ ကူညီႏိုင္တယ္ သူ႔လဲ ျပန္ကူညီႏိုင္မလား သူေမးႀကိရမယ္...

"ပိုက္ဆံကိစၥဆိုရင္ မပူပါနဲ႔...''

"ဟာ မဟုတ္ပါဘူး...ပိုက္ဆံအေၾကာင္းမဟုတ္ပါဘူး...က်ေနာ္ ဆက္သြားရမဲ့ခရီးက တံတားက်ိဳးလို႔ မသြားႏိုင္ေတာ့လို႔ အန္တီႀကီးတို႔အိမ္မွာ တညေလာက္တည္းလို႔ ရႏိုင္မလား လို႔ပါ...''

After.....Just After.......Where stories live. Discover now