Something......

2.4K 158 1
                                    

ေက်ာ့ေက်ာ့ေမာ့ေလးဝင္လာတဲ့ ကိုကို႔ကိုႀကိပီး brightစိတ္နဲနဲ ပ်က္မိတယ္...

တကယ္ေတာ့  သူအခုလိုျဖစ္ရတာ ကိုကိုေၾကာင့္...ကိုကိုက သူ႔လိုေတာင္သူမလုပ္ဘူး ၿမိဳ့မွာပြဲရံုေတြဖြင့္တာ သူကေတာ့ ဘိုဘြားပိုင္ ျခံေျမေတြ အမ်ားႀကီးကို အလုပ္သမားအမ်ားႀကီးနဲ႔ ရာသီအလိုက္ သီးႏွံေတြစိုက္တာ...

သူတို႔ဟာ ေတာ့သူေဌးမ်ိဳးေတြပါ..႐ွာစားစရာမလိုေအာင္ ခ်မ္းသာႏွင့္ေပမဲ့ သူ ေတာင္ယာစိုက္ခင္းလုပ္ရတာႀကိဳက္တယ္...

ကိုကိုကေတာ့ ပြဲရံုကို တပည့္ေတြနဲ႔ ထားၿပီး မိန္းကေလးေတြ ေပြ႐ႈပ္သလို gayေတြကို စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ ကစားတတ္ေသးတယ္...

ဆိုးတာက သူနဲ႔ကိုကို႔ကို မကြဲျကတာပဲ...ဒါေၾကာင့္ ကိုကို ႐ႈပ္သမ်ွကို သူလိုက္႐ွင္းရျမဲ...

အခုလဲ brightရဲ႕ စီးဖြားၿပိဳင္ဖက္ ဦး Luရဲ႕ သမီး N'yinနဲ႔ ႐ႈပ္လို႔ သူ႔အေဖလူလႊတ္ၿပီး ႐ိုက္ခိုင္းတာ သူေတာင္ယာျပန္လာတာနဲ႔ ဆံုၿပီး ခံလိုက္ရေတာ့တာေပါ့...

"ညီက ခံတာကိုး ရဲတိုင္ေပါ့... ကိုကို အခု N'yinကို ျဖတ္ပစ္လိုက္ပီ ....ကိုကို အခုေလးတင္ ႐ွင္းလာတာ..ျပစမ္း ငါ့ညီ ဘေလာက္ေတာင္ ထိသြားလဲ''

သူ႔ဒဏ္ရာကို ကပ့ယ္ႀကိရင္း ေတာက္က ေခါက္လိုက္ေသး..
သူ႔ေၾကာင့္ျဖစ္တာကို သူမ်ားကို အပစ္ဖို႔ေနတယ္...

"ဒါနဲ႔ လာရင္းကိစၥက ''လို႔ သူေမးေငါ့ျပေတာ့...

"ငါ့ညီကို လာေတြ႔တာ ကိုကို ေျမာက္ပိုင္းဖက္ ခရီးထြက္မလို႔ကြ....ညီ ဘာမွာအံုးမလဲ ''တဲ့ေလ...

"ဘာမွ မမွာဘူး...တခုပဲ ေျမာက္ပိုင္မွာပါ ျပသနာမ႐ွာလာနဲ႔''ဆိုေတာ့ ုတ္ခမကို တြန္႔ေကြးၿပီး ေခါင္ကို ဆတ္ျပတယ္...

"ဒါဆို သြားၿပီ...''

ကိုကိုထြက္သြားမွ သူ သက္ျပင္းခ်ႏိုင္ေတာ့တယ္...

မေတာ္လို႔မ်ား အေပၚထပ္ေတြတတ္ပီး ဆရာဝန္ေလးကို ေတြ႔သြားရင္ သူ႔အႀကိဳက္ေလးဘာညာဆို ဇာတ္လမ္း႐ွာရင္ သူကၾကားထဲက မ်က္ႏွာပ်က္ရအူး​ေမ...

သူအေပၚထပ္ကို တတ္လာၿပီး ဆရာဝန္ေလးအခန္းကို တံခါးေခါက္လိုက္တယ္...

After.....Just After.......Where stories live. Discover now