3.

151 7 0
                                    

Reggel kómásan nyitottam ki a szememet, majd hunyorogva csoszogtam át fürdőszobába. Lezuhanyoztam, megmostam a fogam és vissza mentem a szobámba, hogy felöltözzek. Szomorúan jöttem rá, hogy amit ma fel akartam venni pólót nem találtam sehol. Aztán eszembe jutott, hogy tegnap láttam kimosva a lenti komódon. Mérgesen csaptam ki az ajtót egy melltartóban, majd gyors léptekkel futottam le a földszintre. És igen, a rózsaszín csíkos pólóm békésen pihent ott, ahol sejtettem.
-Hmm...Nálatok ez a szokás reggelente?-egy túlságosan ismerős hang szólított meg az étkezőasztal felől. Miért ver az Isten?-Eltudnám viselni-Ace incselkedve kezdett el az idegeimmel játszani. Paprika vörös fejjel fordultam meg. Nagyon dühös és zavart voltam egyszerre. Viszont, amikor megfordultam, nem tudtam hirtelen hova nézzek. Az összes düh, amit eddig éreztem elszállt, amikor szembesültem Ace félmeztelen testével, miközben mézes kenyeret majszol. Kiakartam osztani vagy legalább megkérdezni, hogy mit keres megint itt. De csak ennyit tudtam kérdezni.
-Hogy lehet szeretni a mézes kenyeret?-Ace előszőr csak csodálkozott a bugyuta kérdésemen, szerintem ő sem ilyesmire számított, majd hangosan felnevetett. Annyira jó volt látni, ahogy felszabadultan kacag de egyben megalázó is. Feszengve vártam, hogy mi lesz ennek a vége.
-Tudod Grace, szeretem az édes dolgokat-pervez mosollyal lépett egy nagyot előre, így szinte 20 centire volt tőlem. Éreztem, ahogy a fejem szószerint lángol és a pulzusom az egekbe szökik. Nagyon nem tesz jót az egészségemnek ez férfi. Egy hatalmasat nyeltem. A szemkontaktust már rég elvesztettem. Hihetetlen nagy zavarban voltam. Minden erőmet összeszedve emeltem tekintetemet rá, viszont nem tudott kapcsolódni a szemünk. Az övét már rég a mellemen legeltette.
-Perverz disznó! Ezt még is, hogy merészeled?-kérdeztem teljesen kiakadva. A zavaromat újra átváltotta a dühöm. Gyorsan a komódhoz léptem és a pólóért nyúltam. Megfordultam, hogy leellenőrizzem, biztos nincs mögöttem de láttam, hogy ugyanott áll, ahol hagytam. A szeme kidülledve, vágyakozva szántotta fel a testem minden pontját. Úgy mért fel, mint az egy hónapja üres hasú hímoroszlán, a zsákmányát. Amilyen gyorsan csak tudtam magamra rántottam a pólót de amikor az anyag eltakarta a látásomat, hatalmas jéghideg tenyerek érintették meg a csupasz derekamat. A libabőr mindenhol végig futott rajtam. Ilyen jól eső hidegrázást még sosem tapasztaltam.
A pólót átúházva a fejemen, szemtől szemben álltam vele. Szemei szikrákat szórtak a vágytól és gyanítom, az én szemeimből is ez volt kiolvasható. Arca komolyan festett, orrlyukai és pupillái hatalmasra tágultak. Szemeszíne most éjfeketén tündökölt. Azt hittem ott helyben összeesek. Ám ekkor még kínzóbb dolgot tett. Érdes mancsait megmozdította, majd kibírhatatlan lassúsággal vezette végig a hátamra, majd végül lapckámra és ezt a idegtépő mozdulatsort ismételte. Olyan érzéseket keltett fel bennem, amik a gyomromból indultak és amikről fogalmam sem volt, hogy léteznek. Nem tudom, hogy ezeket az intenzív pulzusokat az emberek, hogy élik túl, mert én konkrétan ha Ace nem tartana erősen, menten összerogynék. Reszketeg sóhaj kúszott ki ajkaim közül, mire Ace erősebben magához láncolt. Határozottan a komódnak döntött és fejét nyakhajlatomba fúrta. Gyomrom összeszűkűlt a közelségének hatására, érzékszerveim pedig kiéleződtek. Szaglásomat kényeztette az erős, férfias parfüme, ami keveredett a számomra már jól ismert dohány szagával.
Félénken és teljesen tapasztalatlanul, karomat mozgásra bírtam és a férfi hátára csúsztattam. Érintésem hatására, fülemnek jól eső mély, doromboláshoz hasonló morgó hangot adott, kimutatva tetszését. Egy fokkal bátrabban, hasítottam fel keményhúsú, fedetlen bőrét ujjbegyeimmel. Éreztem, hogy ahol végig futottak az ujjaimhegyei ott izmai megfeszültek. Ace, nagyot sóhajtott. A meleg levegő kifújása pedig, megborzolta a bőrőm felületét beborító pihéket. Megőrülök.
-Hiányoztál-suttogta alig érthetően. Nem értettem, hogy ezt miért mondja de hangja felébresztett. Mit művelek Úrisen? Erőteljesen löktem el magamtól, a még mindig kábult állapotban lévő Ace-t. Undordom magamtól. Nem is értem, hogy mit gondolhattam az előbb. Hánynom kell a tetteimtől. Mérgesen kezdem el dörzsölni a bőröm, ott ahol éritkezem vele, mintha letudnám mosni magamról az érintéseit. Megvadult bika módjára kaptam Ace-re a pillantásom, aki furcsán figyelte tetteim és arcáról, mintha csalódottságot véltem volna felfedzni. Bosszúsan lóbáltam meg irányába a mutatóujjam.
-Ne merészelj mégegyszer hozzám érni-hangom fröcsögött az elfojtott indulatoktól. Ace megiletődött a heves kirohanásomon. Összehúzott szemöldökkel próbált rájönni, hogy mi lehet a bajom. Hangos, feldúlt léptekkel szaladtam a szobámba, majd hatalmas csattanással zártam be az ajtóm. Jézusom, mégis ki képes ilyesmire, hogy valki a saját nővére barátjával ilyesmiket csinál, úgy, hogy az előbb említett személy odafennt alszik békésen? Ki lehete ennyire erkölcstelen?
A válasz sajnos igen egyszerű, én.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Sziasztooook! Remélem tetszik Nektek eddig story, ha igen sokat jelentene ha csillagoznátok, mert ez életem első könyve és szeretném megtudni, hogy milyen szinten írok botrányosan szarul. :')

~Köszönöm, hogy elolvastad~







Játszma az ördöggelWhere stories live. Discover now