Sziasztooook! Nagyon bocsi, hogy ilyen sokára hoztam részt de egyszerűen képtelen voltam rá venni magam, hogy leírjam a gondolataimat. Na de viszont a lényeg, hogy most Ace szemszögéből írtam és ez az első alkalom, hogy fiú szemszögből írok. Szóval remélem tetszeni fog Nektek és ha bárkinek bármilyen megjegyzése van nyugadtan írjon, minden hozzászólást szívesen várok. 💖
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Ace
Reggel hérkor fordítottam meg a Hailey-től kapott kulcsot a zárban. Hogy lehet valaki ennyire hülye, hogy 1 hónap után már kulcsot ad a házához kb egy vadidegennek? Vicc ez a lány. De ha már így alakult, akkor szívesen jövök amilyen gyakran csak tudok a Hill családiházba. Nincs is jobb annál, mint ingyen szexet és kosztot kapni non-stop és csak annyit kell tennem, hogy eljátszom a hős szerelmest.
A giccses ajtó fájdalmasan nyikordul fel, mire elhúztam a szám. Valamit akartam még enni, mielőtt bárki is felkelne. Persze, nem mintha nem lenne pézem kajára. Igazából, akár egy éttermet is zsebből kiperkálhattam volna. Csakhogy lemerem fogadni, hogy egyik étel sem érhetett volna fel Grace főztjeihez. Na igen, Grace. Enyhén fogalmazva egy igen különleges lány számomra.
A lehető leghalkabb evés után indultam meg a lépcső irányába.
Az a helyzet, hogy kelés után, nem viselek el semmilyen emberilényt a közelemben. Konkrétan az is felbasz, hogyha levegőt vesznek, ezért telnek ilyen magányosan a reggelieim.A ház lakói, azaz a két lány, még mélyen aludt, ebben biztos voltam. A lépcsőn haladva, próbáltam nem elefánt módjára dübörögni de ez kicsit sem volt olyan könnyü, mint azt godoltam volna. Mikor felértem, szemben velem egyből Grace szobáját vettem észre. Lábujjhegyen osontam az ajtaja elé, majd a résnyire hagyott ajtón kukkantottam be. Lófaszt nem láttam, ezért nagyobbra nyitottam a szoba bejáratát.
A légzésem egy pillanatra megállt és a látványra teljesen kiszáradt a szám. Muszáj volt megnyalnom.
Hihetetlen mit művel velem ez a lány még álmában is. Apró teste llátvána, egy másodperc allatt izgatott fel, a tudta nélkül.
A redőnyön keresztül beszűrődő fény, épp elég volt ahhoz, hogy meg csodáljam kerek fenekét és vékony, meztelen lábát. A lány a hasán feküdt. A nagy melegben valószínűleg lerugta magáról a vékonyk plédet, ami a kinyújtott lábának, lábszárára tekeredett, miközben a másikat, behajlítva, melle vonaláig húzta. Ez a póz pedig a lehető legjobban emelte ki, a fekete tapadós, pizsama alsóként funkcionáló rövid nadrágba bújtatott egyébként is formás hátsóját.
Kicsit kezdett szűkűlni nadrágom. Az agyam erre az információra, parancsot adott ki a lábaimnak, akik kénytelenek voltak Grace felé vinni.
A halkan szuszogó lány háta egyeletesen le- majd fel emelkedett. Órákig tudnám nézni, ahogy a félig sötét, az ő illatával megtelt szobában alszik. Vajon miről álmodozhat? Az arcába lógó tincsek eltűrésére, szinte már kényszerem volt. A mozdulatok ösztönösen jöttek és már csak azt vettem észre, hogy ujjaim pár centire vannak porcelán szerű, sápadkás bőrétől. Nem csak nézni akartam, hanem mindennél jobban meg is érinteni. A karomban tartani és elmondani neki minden egyes féltve őrzött titkomat.
De ekkor bevillant valami. Mi a faszt csinálok? Fejemet megrázva próbáltam magamhoz tértni. Idióta vadbarom. Pár erőteljes ütést mértem homlokomra, a megvilágosodás kedvéért. Mint valami perverz nagybácsi, aki álmában mászik rá a lányokra. Bazdmeg ilyen mélyre ne süllyedj már! Undorító.
Egy utolsó pillantást vettem a még mindig lélegzetelállító lányra, aki persze mit sem sejtett az imént leforgott cselekményekről, majd egy határozott mozdulattal fordutam vissza az ajtóhoz és magamat szidva hagytam el a szobát.Most, hogy ilyen szépen életre keltette a gatyámban meredező tagomat, nem volt mit tenni, segíteni kellett valakinek helyzetén. És mire való egy barátnő, ha nem erre? Hosszú sietős léptekkel haladtam végig a folyosón, majd a legutolsó szobába, szinte berontottam. Őszintén szólva kurvára nem érdekelt, hogy estleg felébresztem a drága jó Hailey-t. Szükségem volt rá most azonnal.
ESTÁS LEYENDO
Játszma az ördöggel
RomanceNem akartam de valahogy mégis ez lett a vége. (A korona miatt, rengeteg időm van az írásra.xd)