1 . bölüm

6.1K 182 15
                                    


"Neden beni sevmiyorsun  *hıck* ozur d-dilerim *hıck* anneeee"
suho sordu
"kim seni sevmiyor baekhyun  herkes seni seviyor hadi abicim kendine gel aç gözlerini bak baekhyun 2 saattir  lavabodayız kendine gel artık"
suho tekrardan baekhyunu kollarindan tutup klozete oturttu ve o tekrar kendini bırakarak yere yığıldı.
"suho dışarı  çıkartalım  hava aslın he?"
sordum
"olmaz yeol haberlere çıkmak  istemiyorum
BAEKHYUN  ARTIK KENDİNE  GEL!!"
Sesi yükseldi  ve ani bir sinirle baekhyuna tokat attı baekhyun biranda gözlerini açıp  tekrar ağlamaya  başladı ve onu kolundan tutup ona bağırdım "NE YAPIYORSUN SUHO?!! ÇIK SURDAN BEN İLGİLENİRİM"
sadece öfkeyle gözlerime  bakıyordu  ve onu omuzlarından ittirerek lavabodan dışarı  çıkardım müziğin sesi yüzünden  daha cok sesimi yükseltim "O NUN BÜNYESİ ZAYIF VE SEN BUNU BİLEREK ONU BURAYA GETİRİP İCİRTİYORSUN VE GELMIS ONA TOKAT ATIYORSUN SUHO KENDİNE  GEL BEN İLGİLENİRİM GIT SEN"
burnumdan soluyordum fakat suho nun yaptığı  sey yanlisti ona tokat atmıştı... seri sekilde kapıyi açıp gördüğüm manzara ile sok oldum yerde kendi kusmugunun ustunde boydan boya yatmış baekhyun ve ağlıyordu "Özür dilerim *hick*" onu kollarımın arasına  alıp yüzünün  gözükmeyecegi şekilde örtüp  bardan dışarı çıkatim ve kucagimda kucuk bir cocuk gibi uyuyordu vale den arabami isteyip yüzünu biraz actim ve konustum "Baekhyun hadi biraz kendine  gel lutfen"
"Özür  dilerim *hıck* chanyeol  hyung *hick" suan ki hali o kadad tatliydi ki anlatamam her yeri kusmuk olsa bile yüzüne  tekrar örtüp hafif  tebesum edip gelen arabanın arka koltuklarına  onu yatar sekilde yerleştirdim ve  evime sürdüm ...
15 dk sonra evime gelmistik  ve suho ya mesaj cektim "Baekhyun bende bu aksam yarın alırsın hyung"... onu komple üstünü  değiştirip ilik suyun altinda dus aldirip giydirdim ve hafif hafif açılmıştı ama uykusu oldugunu soyleyip tekrar kendinden geçiyordu... ve hep utandigini...
"özür dilerim hyung "
"sorun yok benim küçük  baekim" üstünü örterek cevap verdim... tam odadan  çıkacak  iken " chanyeol hyung seni seviyo"...

CHANBEAK / MY EGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin