14. bölüm

1.1K 49 22
                                    

"B-BU DOĞRUMU BAEKHYUN S-SEN HAMİLE MİSİN?" Sinirden eli ayağı titriyordu "h-hyung açıklamam i-izin ver *hick* hyu-" yüzüme yedigim  tokat ile butun vücudumun dengesi bozulmuştu...
"H-hyung *hick* ö-özü-" bir tokat daha yedim. Chang içeri  girmesi ile beni yerde gördüğün de direk suhoyu kollarindan tutmustu "hey hey sakin ol"
"BIRAK BENI. SİKTİĞİMİN KARDEŞİM HAMILE SIZ CIDDI MİSİNİZ  O BIR ERKEK O BIR ERKEKKK!!!!" Başını ellerininn arasina alip etrafindan sesli nefes alarak döndü  ve sesimi duymasiyla tekrar bana yöneldi
"H-hyung ozur dile-" beni tekrar yakalarimdan tutup ayaga kaldirdi  ve ard arda 2 tokat atti chang onu zar zor tutmayi basardi ben ise yere yığıldım...

~2 SAAT SONRA~
"Baekhyun uyanman gerek yemek yemelisin" gözlerimi açtığımda changin evinde olduğumuzu anladim...
Tepsiyi kucağıma birakip bana su getirdi ve karşıma oturdu "Baekhyun sağlıklı beslenmen gerek artık bir can taşıyorsun ve bu senin icin cok ris-" sözünü kesmistim suan ne zirvaladigi umrumda degildi cunku tek düşündügum o cocuk kimden di "o şey kimden?" Kafasini yere egip konustu
"Bak bilmiyorum ben bunu fakat sana yemin ederim yemin ederim ki seninle birlikte olduğum gece ben boşalmadım" dediği  seyle rahatlamistim cunku sevmediğim tanımadığım birinin çocuğunu  tasimak zor olu- "yani bu cocuk chanyeolun" biranda gozlerim dolmaya başlamıştı  ve kendimi kaybetmiştim "y-yani b-ben evlenicek a-adamin çocuğu tasiyorum b-ben e-evlenecek a-adamin"
Chang hafiften beni sarsıyordu "Baekhyun kendine gel "
"B-ben evli a-adamin ÇOĞUNU TAŞIYORUM BEN EVLİ ADAMIN ÇOCUĞUNU TASIYO!!!"
Sesim sona dogru yukselmisti ve ben kendimi kaybettim... chang in bana attığı hafif tokatla evin icinde bagira bagira aglyiordum "bana yardım  *hick* et *hick* bana yardim ett*hick* lutfen bana yardim *hick*et"......

CHANBEAK / MY EGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin