Olayın üstünden 2 gün geçmişti ve baekhyun utancından yüzüme bakmıyordu.
"Baekhyun biz Chanyeol ile tatile çıkacağız bize katılmak ister misin tabi bir daha içmemek şartıyla" suho nun cümlesi bittikten sonra küçük bi gülme krizine girdik fakat baekhyun utancından kıpkırmızı olmuştu... biranda kendime gelip konuyu değiştirdim " suho hyung kaç gün kalacağız ?"
" Baekhyun okuldan izin alabilir misin?"
Baekhyun kafası hafif eğik ve kısık bir sesle konuştu " s-siz gidin ben gelmeyeceğim hyung." baekhyun konuştuktan sonra onunla göz teması kurmak için çabaladım en azından soyleyemesemde hissettirirdim belki... fakat kafasını kaldırmadı. " peki baekhyun evde 3 gun tek kalsan sorun olmaz dimi eğer istersen Luhan ı çağıra bilirsin" suho nun cümlesini bitirmesi ile baekhyun koşarak sırtını mutfak dolabına yaslamış suho ya sarildi " teşekkür ederim hyung))" suho kardeşine karşılık verirken konustu " ozmn 3 gun yeterli yeol ne dersin hem şirkette işlerimiz aksamasın" başımla onayladım...BAEKHYUN:
Chanyeol hyung un gitmesinin üzerinden 2 saat geçmişti ve 1 saat sonra çıkacaklarını söylemişlerdi. Luhan ı yarın çağıracaktım biraz evde kalıp kafa dinlemek istiyordum aslında onlarla gitmek çok istiyordum kışın ortasında çok güzel olurdu fakat onunla aynı ortamda bulunmak bana acı veriyordu içimde ki fırtına daha cok kopuyordu...
"görüşürüz hyung" suho hyung a sarıldıktan sonra bana dikkat etmem ve bir sey olduğunda onu veya chanyeol u aramam gerektiğini söyledi onu onaylandıktan sonra elindeki valizini alıp arabaya yöneldi ve chanyeol hyung ile baş başa kalmıştık " görüşürüz C-Chanyeol hyung" ve bir yabancı gibi elimi uzattım ve o biranda bana gülüp uzattığım kolumdan beni kendine çekip sarildi " kendine dikkat et baekhyun bir sey olursa ilk bana haber ver." suan transa girmiştim bana sarılması ile beni yok etmişti onun yanında 17 değilde 5 yaşında çocuk gibi duruyordum... sarılması bittikten sonra geri çekilip gözlerimin içine bakıyordu "tamam mı?" sordu "t-tamam" onayladım ve gittiler... evin içinde bir sağ bir sol yapıyordum sevinçten ne yapacağımı şaşırmış haldeyim yarım saattir Luhan ile konusuyordum fakat luhanın söylediği şey aklıma takıldı " baeki chanyeol hyung 23 yaşında sen ise daha yeni 17 oldun baeki biliyorum küçüklüğünden beri ona deliler gibi aşıksın ama bilmiyorum baeki onun istekleri çok başkadır..." biraz daha konuştuktan sonra salonda tv başında yatmaya karar verdim ve kendi kendime konuştum "etrafında o kadar güzel kız varken seninle ne işi olur baekhyun salak salak hayaller kurma... ne diyorum ben be o bana sarildi gözlerimin içine baktı kızlara bin basarım ben" kendimi avuttuktan sonra mışıl mışıl uykuya daldım...
Sabah çalan alarm ile gözlerimi açtım ve sabaha kadar açık olan tv kapattim ... yattığım yere geri geldikten sonra elime telefonumu alıp instagramda dolaştım ve abimle chanyeol hikayeleri izledim ve sonra luhanın bana attığı haber ile sok geçirdim..."PARK ŞİRKETİNİN VÂRİSLERİNDEN PARK CHANYEOL GENÇ BİR KIZLA YAKALANDI!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANBEAK / MY EGİ
Romance"Seni seviyorum baekhyun" "ben h-hamileyim hyung " "Özür dilerim *hick* ozur dilerim"