22. bölüm finall

1.6K 56 21
                                    

Nefes nefeseydik boğazım kurmuştu ve üst üste yutkundum fakat ise yaramadı
"C-Chanyeol s-su " dememle durdu kafasını kafama yasladı
"Bekle beni bebeğim" anlima öpüp odadan çıktı o odadan çıkarken onu seyredip güldüm ve konustum "çok delisin baek sevişme sırasında şu içmek " kendi kendime  güldüm ve elinde şu ile bana bakan chanyeolu gordum bu daha çok mutlu etti beni... elleri ile şu içirdikten sonra yavaş yavaş üstüme yattı bir bacağımı kırıp onun yarı bedenini bacak arama aldım... eli dizimden baldirima doğru çizgiler ciziyordu. Kafasını ellerimin arasına alıp onu kendime cektim ve dudaklarımızi birleştirdim... tişörtünün eteklerinden tutup yarıya kadar getirmem ile dudaklarımı zar zor bırakıp geri çekildi ve tişörtü üstünden attı... sıra bana gelmistiki  gözlerimin içine baka baka  sağ elini karnımdan içeri yollamasi ile titredim... beni kendine çekip yatakta yer değiştirdik ve ni vücuduna bastırarak bizi dikeltti... kucağına oturur bir pozisyona gelmistik ve konustu "benimle olduğun her an için tanrıya minnettarım baekhyun* elleriyle saçlarımı okşuyordu* seni çok seviyorum bebeğim hayatımda olduğun için çok şanslıyım..." beni tekrar sırtımı yatakla buluşturmustu ve altımda ki eşofman i bir çırpıda aldı ve kendi kot pantolonundan da kurtulmuştu, çırılçıplaktık...

(2 AY SONRA)

"Chanyeol sanırım 2. Kris geliyor" Demem ile suho hyung ve chanyeol donuk bir sekilde bana bakıyorlardi  ve suho hyung  konustu " yaa serseri chanyeol daha evleneli 1 ay oldu evlenmeden 2. Çocuğu mu yaptın kardeşimden" suho hyung chanyeol e vurmaya başladı "hyung ozur dilerim ahh-! Hyung vurma" suho onu döverken ben ise onları izliyordum...
"Hyung yeter bırak kocamı lütfen"
"Ay yesinler kocanı" chanyeol e bakıp güldük ve yerden kalkip bana doğru yaklaştı kafamı ellerinin arasina alip konustu "seni seviyorum bebeğim teşekkür ederim" Gozleri dolmuş bir sekilde konusyordu. Bende onun kafasını ellerimin arasına alıp konustum "bende seni seviyorum chanyeol ömrümün sonuna kadar sevicem...."

_____________________________________________

Selamm gencolarrrr hellooovvv ))) çok uzatmak istemedim sıkılırsıniz diye ama yeni kitap yazıcam ❤❤ yorumlarınız ve oylarınız için çok teşekkür ederim ❤❤❤sizleri seviyorum yeni kitabı paylaşcam beklemede kalın... tekrar teşekkür ederim ❤❤❤

CHANBEAK / MY EGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin