12. Bölüm

1.2K 48 4
                                    

Büyük bi çıkmazın icindeydim... benden en cok değer verdiğim insanı aldılar... canım cok yanıyordu "canım yanıyor anne *hick * yardim et bana a-anne" yastığı daha cok kendime cektim... tek başıma yaralarımı sarmaya çalışıyordum bu canımı daha cok yakıyordu... baekhyun beni asla affetmeyecek ve bu her aklıma geldiğinde babamı öldürme isteğim daha cok artıyordu... ona zarar gelmesin diye yaptım ben...

(BAEKHYUN)

Sıcak bir dus almış uzanıyordum.  bu akşam suho hyung gelicekti beni boyle görürse bir seyleri anlardı...

2 saat sonra kapı çalmıştı. Oturduğum koltuktan kalkıp yavaşça kapıyi açtım...
"BAEKHYUN" kollarını açmış gülümseyerek bana bakıyordu "hyungum" ona sıkıca sarıldım ve bir süre oyle kaldiktan sonra içeri geçtik  ve suho bavullarıni ve elinde ki iki üç poşetle odasına ilerlerken kapı birdaha çaldı "hyung birisi mi gelicekti?"
sesli bir sekilde sordum ve saniyeler sonra cevap verdi "aa evet damat bey geldi" odasindan çıktı ve karşıma geldi "benden sakladığınıza inanamiyorum baeki"
"neyi hyung?" o kapiya ilerleken sordum arkasindan baka kaldim neyi sakladim ben ondan yoksa öğrendimi ?" kapiyi acmis olcak ki sesini duydum ve iceri giren suhoya sordum tekrar "chanyeol un evlendigini baek" arkasından içeri gelen chanyeol ile goz goze geldim "o-o evleniyormu?" gozlerim doluyordu istemsizce "evet sanada mi söylemedi yaa şhh dayaklıksın yeol" Konuşarak tekrar odasına  girdi... ikimizde ayakta goz goze bakiyorduk "b-buyuzden mi b-benden nefret ediyorsun" gözümden  akan yaşla konustum... goz  yaslarimi sildim ve derin nefes aldim konustum "tebrik ederim hyung" onu orda birakarik suho hyungun yanina gittim ve yardim ettim...
"Baekhyun şunları sepete atarmisın" elime verdi ve ben dediğini yaparken tekrar konustu " yeol icin yarin aksam evde küçük bir parti verelim mi?"
"b-bilmem olur heralde" biranda yüzüme dönerek sesini yükselti " yaa bu chanyeol seni soğukta mi birakti ne oldu size soguk mu aldiniz baek?"
"iyiyiz hyung yani ben iyim sadece fazla sicakta dus aldim sanirim ondan"
"anladım "...
chanyeol bugun bizde kalacaktı suho onu yarin icin ikna etmişti onun yatağını hazırlıyordum... kolumda ki saatte  baktim ve saat coktan 1 olmus icerden konusma sesleride yoktu... odayi hazırlayıp ciktim ve cikmam ile geri girmem bir olmuştu
oda karanlikti ve nefeslerimiz hizlanmisti beni duvarla arasina aldi camdan içeri vuran ışıkla "b-bırak beni" bileklerimi tutup duvara yasladı "birak beni chanyeol hyung gozlerinin icine bakarak konustum...
"baekhyun beni dinle lütfen"
"dinleyecek hic bir sey yok ortada , sen mutlu olucaksin bende onunla mutlu oluc-"
"nee*bağırdığını fark edip sesini kisti*ne diyorsun sen?"...

CHANBEAK / MY EGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin